Gå til innhold

Hvordan tilfredstille min kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Advarsel: Langt innlegg

Vi er ett parr på 19 og 21 år som har vær sammen i 1,5 år nå.

For å være dønn ærlig så frister det ikke så mye med sex lenger da jeg ikke får til å få han til å ville ønske det lenger. Det er ikke slik som før da han likte å ta på meg, virkelig elsket kroppen min og meg. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt.. Er så oppgitt og frustrert fordi det er så lite motiverende å spre beina når man ikke føler at partneren er intressert. :cry3:

På valentinesday hadde jeg pyntet meg i fine klær og fint undertøy, men når vi møttes la han ikke merke til noe av dette, jeg måtte stoppe opp å spørre om han likte klærne mine. Når kvelden hadde kommet, vi var forsynte med maten jeg laget og vinflaska var åpnet så var det TV-titting til jeg ble trøtt, da hintet han litt, men da var jeg allerede så langt i drømmeland at vi sa vi kunne ta det igjen. Vi sier alltid at vi skal ta det igjen..

Jeg føler jeg klager og sier i fra så mange ganger at jeg vil han skal vise at han elsker meg, men han har innrømt selv at han ikke er så flink til dette lenger. Da mener jeg at han faktisk var det i starten. :frown:

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger for han at skal være like forelsket i meg som jeg er i han. Jeg sier ikke at jeg er perfekt, men jeg sier ofte til han hvor glad jeg er i han og hvor mye jeg elsker han, og hva han betyr for meg. Massasjer og kosing får han støtt og stadig. Gaver for han også..

Jeg vil bare at han skal virkelig ville ha meg.. :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitt ned å ta en alvorsprat med han. Dere er absolutt ikke gammle da, kanskje han rett og slett ikke lengre er interessert i deg? Ikke finn deg i å sitte i et forhold hvor han ikke vil ha deg. Du er ung og må 'oppleve verden'. Tenk godt igjennom dette og prat åpent med han om at du trenger lidenskap osv osv.

Jeg var en gang i et slikt forhold og jeg angrer så sykt mye på at jeg ikke gikk Fra han tidligere, fordi det endte med at han var utro.

Ønsker deg iallefall lykke til! Jeg vet hvor tungt det kan være!

Skrevet

Virker som han er veldig distre?

Anonymous poster hash: 92798...151

Gjest Coolaid
Skrevet

Advarsel: Langt innlegg

Vi er ett parr på 19 og 21 år som har vær sammen i 1,5 år nå.

For å være dønn ærlig så frister det ikke så mye med sex lenger da jeg ikke får til å få han til å ville ønske det lenger. Det er ikke slik som før da han likte å ta på meg, virkelig elsket kroppen min og meg. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt.. Er så oppgitt og frustrert fordi det er så lite motiverende å spre beina når man ikke føler at partneren er intressert. :cry3:

På valentinesday hadde jeg pyntet meg i fine klær og fint undertøy, men når vi møttes la han ikke merke til noe av dette, jeg måtte stoppe opp å spørre om han likte klærne mine. Når kvelden hadde kommet, vi var forsynte med maten jeg laget og vinflaska var åpnet så var det TV-titting til jeg ble trøtt, da hintet han litt, men da var jeg allerede så langt i drømmeland at vi sa vi kunne ta det igjen. Vi sier alltid at vi skal ta det igjen..

Jeg føler jeg klager og sier i fra så mange ganger at jeg vil han skal vise at han elsker meg, men han har innrømt selv at han ikke er så flink til dette lenger. Da mener jeg at han faktisk var det i starten. :frown:

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger for han at skal være like forelsket i meg som jeg er i han. Jeg sier ikke at jeg er perfekt, men jeg sier ofte til han hvor glad jeg er i han og hvor mye jeg elsker han, og hva han betyr for meg. Massasjer og kosing får han støtt og stadig. Gaver for han også..

Jeg vil bare at han skal virkelig ville ha meg.. :cry:

Ut fra det du skriver så virker det som om du har en del ønsker om hvordan han skal være. Du har en lang liste over krav og ønsker. Og så virker det ikke som om du har en partner som oppfyller disse ønskene.

Du ønsker: ( fra innlegget ditt)

- Han skal ønske å ha sex med deg

- Virkelig elske kroppen din og deg

- Være mer interessert i sex med deg

- Legge merke til når du pynter deg for ham/dere

- Vise at han elsker deg

- Være like forelsket i deg som du er i han

- Du vil at han virkelig skal ville ha deg

Lurer på om du har snakket med kjæresten. Hva ønsker han fra deg og forholdet? Det kan være lurt å finne ut, kanskje han har andre behov og ønsker enn deg? Kanskje dere burde snakke sammen om hva forholdet skal inneholde for dere begge i stedet bare for dine behov? Kanskje dere finner ut at dere ikke ønsker de samme tingene eller at han simpelt hen ikke ønsker de sammen tingene sammen med deg?

Har du for eksempel realistiske forventninger. Skal han fortsatt være like forelsket i deg nå som det er gått 1,5 år? Ting forandrer seg, det betyr ikke at kjærligheten ikke er der.

Det er veldig lett å ha en personlig mening om hva et forhold skal være. Det er ikke sikkert at han har den samme. Snakk sammen og fin ut.

Skrevet

Ut fra det du skriver så virker det som om du har en del ønsker om hvordan han skal være. Du har en lang liste over krav og ønsker. Og så virker det ikke som om du har en partner som oppfyller disse ønskene.

Du ønsker: ( fra innlegget ditt)

- Han skal ønske å ha sex med deg

- Virkelig elske kroppen din og deg

- Være mer interessert i sex med deg

- Legge merke til når du pynter deg for ham/dere

- Vise at han elsker deg

- Være like forelsket i deg som du er i han

- Du vil at han virkelig skal ville ha deg

Lurer på om du har snakket med kjæresten. Hva ønsker han fra deg og forholdet? Det kan være lurt å finne ut, kanskje han har andre behov og ønsker enn deg? Kanskje dere burde snakke sammen om hva forholdet skal inneholde for dere begge i stedet bare for dine behov? Kanskje dere finner ut at dere ikke ønsker de samme tingene eller at han simpelt hen ikke ønsker de sammen tingene sammen med deg?

Har du for eksempel realistiske forventninger. Skal han fortsatt være like forelsket i deg nå som det er gått 1,5 år? Ting forandrer seg, det betyr ikke at kjærligheten ikke er der.

Det er veldig lett å ha en personlig mening om hva et forhold skal være. Det er ikke sikkert at han har den samme. Snakk sammen og fin ut.

Det som faktisk er problemet er at jeg har snakket med han, spurt han hva han vil og jeg får alltid tilbake at "jeg vil være sammen med deg, jeg klarer ikke se deg med noen andre. Vil vi skal ha det bra"

Det er jo egentlig det beste svaret man kan få i en slik situasjon, men noe inni meg sier at selv om han sier dette så er det ikke bare å si det, det er faktisk noe helt annet å gjøre det, og faktisk ha det bra.

Om 1,5 år ser han meg i livet hans, det gjør jeg også, og håper det holder seg.

Jeg har alltid vært en person som har holdt veldig mye av følelsene mine inntil meg, men han er den første jeg faktisk gir hele meg til. Jeg har også veldig lett for å trekke meg tilbake og låse meg inne når det evt. føles ut som det skal skje noe galt eller det gjør det, men det har aldri vært en realistisk tanke å gjøre det slutt med han, fordi det er ikke slik som mine tidligere forhold der det har vært greit å gi slipp.

Det er så forbanna frustrerende fordi det er noe helt spesielt vi har. Og i motsettning til andre forhold så blir vi sterkere av å være mye sammen. Så vi er jo sammen veldig mye, vi har mange fellesvenner og det går fint.

Skrevet (endret)

Han ville jo ha deg på Valentinesdagen, men du skyldte på at du var for trøtt?!

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Skrevet

Han ville jo ha deg på Valentinesdagen, men du skyldte på at du var for trøtt?!

Jeg skyldte ikke på noe, jeg var nemelig ganske trøtt da jeg hadde stått på kjøkkenet og laget mat til han, og ventet i 4 timer på at noe skulle skje. Det er da vell ikke galt av meg og ønske at kjæresten skal ta første steget når jeg brukte over 1 time på kjøkkenet for å lage han mat? Eller har jeg bikka helt?

Her er det jo også mye jeg utelukker, som alle de 1000 gangene tidligere den uken jeg prøvde ta initiativ til sex.

Skrevet

Jeg skyldte ikke på noe, jeg var nemelig ganske trøtt da jeg hadde stått på kjøkkenet og laget mat til han, og ventet i 4 timer på at noe skulle skje. Det er da vell ikke galt av meg og ønske at kjæresten skal ta første steget når jeg brukte over 1 time på kjøkkenet for å lage han mat? Eller har jeg bikka helt?

Her er det jo også mye jeg utelukker, som alle de 1000 gangene tidligere den uken jeg prøvde ta initiativ til sex.

Kanskje du ventet lenge på at initiativet kom, men du burde alikevel lagt trøttheten til side.

Avvisning frister ikke til gjentagelse, det vet du jo selv. :)

Skrevet

Kanskje du ventet lenge på at initiativet kom, men du burde alikevel lagt trøttheten til side.

Avvisning frister ikke til gjentagelse, det vet du jo selv. :)

Det kan vell godt hende vi begge har avvist hverandre så mye å at det bare har blitt en ond sirkel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...