AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 I morgen skal jeg kjøpe meg en ny pc, har sett litt på Air og Macbook pro 13,3. Men varer de lenge? Hva er bra og dårlig med de dataene? Har lest litt på internett, og Pro virker ut som passer bedre for meg, med tanke på størrelsen,dvd/cd rom, men skal være en form for skole pc samtidig som privat pc. Og ville dere tatt forsikring? Eller droppet forsikring på 1700,- og heller vært ekstra forsiktig med pc? Den pro'en koster 8790,- tror jeg det var. Macbook air eller Macbook pro 13,3? Anonymous poster hash: 13ece...ebf
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Macbook retina har ikke dvd/cd rom mer. Ikke Air heller. Du må hekte på en ekstern en.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Den proen du snakker om er eldre i operativ systemet enn air .. Air og Retina er nyest Anonymous poster hash: 5a76a...200 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Macbook retina har ikke dvd/cd rom mer. Ikke Air heller. Du må hekte på en ekstern en. tenkte uten retina Anonymous poster hash: 13ece...ebf
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Kjøp heller Retina. Macbook Pro er utdatert og ifølge flere nyhetskilder vil den sannsynligvis utgå i sortimentet. Forsikring er bortkastede penger. Det er 5 års reklamasjonstid på datamaskiner, og det holder lenge nok. Anonymous poster hash: c7634...f5f 2
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Årets Air skal visst komme med retina, så jeg ville ha ventet en stund med å kjøpe maskin.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Macbook Pro 13,3 tommer anbefales på det sterkeste! Elsker min, har hatt to stykk igjennom mange år. Og det er MAC ikke PC Gå for Macbook Pro 13,3" Anonymous poster hash: e3382...7ee 3
dillyduzit Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 (endret) Kjøp heller Retina. Macbook Pro er utdatert og ifølge flere nyhetskilder vil den sannsynligvis utgå i sortimentet. Forsikring er bortkastede penger. Det er 5 års reklamasjonstid på datamaskiner, og det holder lenge nok. Anonymous poster hash: c7634...f5f Kommer med litt mer utfyllende.. Den eldre (2011-2012) vil utgå ja, men med du vil ikke merke noe stor forskjell fra ikke-retina og retina. Selvfølgelig er det andre fordeler med retina som du ikke får med en eldre versjon. Jeg sitter foreløpig med en eldre versjon av mac pro (2011) og jeg gadd ikke å bytte til retina da det kom. Forsikring er heller ikke viktig, med mindre du er kjent for å kaste macen i gulvet osv. fuktskader telles ikke på forsikring/reklamasjon. (Jobbet hos mac forhandler) Endret 19. februar 2014 av dillyduzit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå