Gå til innhold

Har du mistet/glemt noe hos en ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden det ikke var lov til å fjase om mistede truser i walk of shame-tråden, så tenkte jeg at vi kunne gjøre det her.

Har du mistet trusa eller noe annet hos en ONS? Er det virkelig så vanlig?

Jeg har hvertfall mista trusa mi (og andre ting) mer enn en gang.

Anonymous poster hash: 20c64...296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, men han.. Han fant ikke igjen boxeren da han dro.

Jeg fant den i ett hjørne under senga etterpå.

:fnise:

Anonymous poster hash: 9056a...a2d
Skrevet

Mistet/fant ikke skoene mine da jeg skulle gå. Måtte gå hjem uten. Dette har forresten skjedd to ganger :P

Å miste truse må jo være ganske vanlig. Holdt på å ikke finne min engang. Det viste seg at den var i en skuffe som var lukket (?).

Skrevet

Mistet/fant ikke skoene mine da jeg skulle gå. Måtte gå hjem uten. Dette har forresten skjedd to ganger :P

Å miste truse må jo være ganske vanlig. Holdt på å ikke finne min engang. Det viste seg at den var i en skuffe som var lukket (?).

Haha! Æsj! Han hadde spart på trusa di. Da hadde jeg fått noia.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Haha! Æsj! Han hadde spart på trusa di. Da hadde jeg fått noia.

Haha, nei jeg tror faktisk ikke det! Men den hadde sikkert blitt tatt av og kastet i mørket og havnet der tilfeldigvis, så har skuffa blitt lukket av en av oss.. Vertfall ganske sikker på det. Har hatt sex med han flere ganger i ettertid, og har aldri prøvd å stjele trusa mi :P (Sånn sett blir det jo ikke ONS, men var jo det der og da..)

Endret av Snowblind
  • Liker 1
Skrevet

Glemt en klokke til 5000 kr, dro tilbake å hentet den!

Off topic men kom hjem så hadde jeg stringtrusen hennes i hetta på genseren min :fnise:

Var kjapp med å forklare at jeg ikke tok med den med vilje, om hun trodde på meg er jo en annen ting!

Anonymous poster hash: 7b7f2...b00

• Liker 4
Skrevet

Mista uskylden min for noen år siden. Etter det har det vel kun vært diverse strømpbukser og stay-ups som har blitt liggende igjen.

Anonymous poster hash: 8d3c9...a46
  • Liker 3
Skrevet

Hva med selvrespekten?

Anonymous poster hash: 91cd1...e28

• Liker 5
Skrevet

Hva med selvrespekten?

Nope, den har alltid vært med. Hva selvrespekt har med å glemme ting hos en ons vet ikke jeg da men.

• Liker 5
Skrevet

Hva med selvrespekten?

Man kan ha selvrespekt selv om man har ONS...

Anonymous poster hash: 1c129...109

• Liker 6
Skrevet

Har faktisk klart å få med meg det meste hjem. Blitt noen øredobber fattigere da..

Anonymous poster hash: a1829...a7b
Skrevet

Har kun mistet sokker, truser og strømpebukser. Alt i flertall.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har også opplevd å ikke finne trusa mi etterpå. Lette og lette men den var søkk borte!

Måtte bare gå hjem uten truse :P

Skrevet

Jeg "mistet" en truse en gang, eller rettere sagt, jeg fant den ikke i alt kaoset på rommet hans og det var ikke spesielt fristende å bruke lang tid på å lete etter den halvnaken, mens jeg egentlig bare ville vekk kjappest mulig.

Øredobbene mine forsvant også, men det la jeg ikke merke til før jeg kom hjem, at de manglet.

Også en genser.. en ganske fin og dyr genser også. Det verste var at han sendte meg noen meldinger om at jeg hadde glemt noen ting hos han, men jeg fikk det aldri igjen :P så aner ikke hvorfor han gadd å sende meg melding for å fortelle det, når han ikke hadde noen planer om å gi tingene tilbake eller la meg hente dem.. akkurat den genseren har irritert meg litt, at jeg ikke tok meg tid til å finne den...men det var så kleint og jeg ville bare hjem med én gang!

Anonymous poster hash: 8acb7...d35
Gjest Lincoln
Skrevet

Tror jenter har et eget gen for å rote vekk trusa si på ONS.

Kan knapt være en eneste jente som har truse på seg på vei hjem en søndag morgen.

Skrevet (endret)

Jeg har faktisk lagt igjen telefonen og røykpakken min i bilen til en ONS. Lite flaut å spørre mamma om å få låne telefonen hennes for å ringe min egen (mens jeg kryssa fingre for at han kom til å høre den og ta den), for jeg hadde jo ikke nummeret hans... Enda verre var det da han måtte snu og kjøre 20minutter tilbake for å levere telefonen igjen, hadde liksom ett håp om å aldri se han igjen OG han var sju ganger finere med øl-briller enn dagen derpå. :fnise:

(Og med ONS må jeg presisere at vi gjorde alt utenom å ha sex fordi jeg hadde uka mi. :) )

Endret av She_Leiva
Skrevet

Jeg pleier egentlig å være en av disse pirkete pikene som snurper leppene sammen og ser ned på disse sjuskene som glemmer igjen all verdens og ikke klarer å tenke lenger enn egen nesetipp, men jaggu har jeg ikke gått i fella selv:

Jeg var på visitt hos en noget eldre herre, en riktig så staselig mann som jeg gjerne ville gjøre et godt inntrykk på. Vi spiste en bedre middag, førte sofistikerte samtaler og nippet så pyntelig til vin, før jeg ved et tidspunkt unnskyldte meg og gikk for å anvende toalettet. Der inne oppdaget jeg imidlertid at vinen hadde gjort meg noe løs i magen, hvilket hadde resultert i noen ikke helt anstendige merker i undertøyet. Men, fortvil ikke; jeg er føre var og hadde som alltid med meg et ekstra par truser. Jeg gjorde mitt, skiftet undertøy, og frisknet opp sminken, trygg på at dette skulle gå bra. Og jo visst, det gjorde det! Vi elsket, ømt og tendert, og falt i søvn i hverandres armer uten noe mer trøbbel.

Dagen etterpå måtte jeg dra rimelig fort grunnet et jobbmøte, og det var ikke før jeg skulle ta til ordet angående en sak om en kjøpmanns rettigheter at jeg kom på at jeg hadde glemt min truse igjen på badet til den staselige herremannen, og det midt på vasken, godt synlig med en strime av våt avføring glinsende i det skarpe lyset...

Anonymous poster hash: 5147b...67b
  • Liker 4
Skrevet

Det er jo et par truser som har gått med :fnise: Ellers er det vel mer ting som strømpebukse, og øredobber men det er litt mer sjeldent.

Men en glemte faktisk buksen sin hos oss en gang! Altså det var ikke min ONS men en venninne jeg bodde med sin, hvordan han gikk hjem uten bukse er fremdeles et mysterium for oss. Han stakk tidlig på morgenen og hun hørte aldri noe mer fra han :ler:

Skrevet

Tror jenter har et eget gen for å rote vekk trusa si på ONS.

Kan knapt være en eneste jente som har truse på seg på vei hjem en søndag morgen.

Neeeeei, du misforstår. Det er guttene som har det så sykt rotete hjemme hos seg. Når en mann bruker gulvet sitt som klesskap, og trusa fyker avgårde under akten, hvordan skal man liksom finne igjen den i alt rotet? Når man i tilegg vil KJAPT ut.

Og hvorfor må dere superhøytidlige folk som aldri har hatt ONS eller gjort noe som ikke er i tråd med Bibelen kommentere under denne tråden? Hvorfor leser dere her i det hele tatt? :vetikke:

Anonymous poster hash: 8acb7...d35

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...