Gå til innhold

Å massere olivenolje i hodebunnen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg gått i anskaffelse av denne olivenoljen, i et desperat forsøk på å bli kvitt denne hersens tørre hodebunnen.

Men står med dilemmaet: Synlig tørr hodebunn igjen i morgen, vs fett hår?

Noen som har testet ut dette tidligere, og vet det er mulig å få ut igjen med bare en dusj med ordentlig shampoonering?

Anonymous poster hash: e2988...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trikset for å få det ut igjen er enten å ha shampoi tørt hår og hodebunn eller skylle håret i så kaldt vann du klarer for du har i shampo, evt. en kombinasjon av dette. Det må nok mer enn en shampoonering til.

Anonymous poster hash: c5bdb...867
Skrevet

Mener å huske at jeg har prøvd en eller annen slags kur for håret med olje og noe annet oppi da jeg var en god del yngre. Måtte vaske håret ganske mange ganger før jeg fikk ut oljen.

Skrevet

Muligens litt sent å si dette nå, men jeg anbefaler sterkt å prøve kokosolje (kaldpresset extra virgin) :)
Men ved olivenolje, som jeg selv har brukt når jeg ikke hadde kokosolje tilgjengelig, så er trikset over alle triks å IKKE HA VANN I HÅRET FØR SJAMPO! :P Da går det "aldri" ut..! Gni sjampoen i tørt hår, før du skyller! Kan ikke garantere at all oljen er borte etter en runde sjampo, fordi jeg sjamponerte->skylte ut med vann->sjamponerte igjen -> skylte. Da var hodebunnen min god som ny, og hadde ikke fett hår :) Håper du lykkes! :)

Skrevet

Jeg har ganske tørt hår, og hvis jeg tar i olje, så blir det fett og ikke mykt som du sikkert også ønsker å oppnå. Invester i en god shampo og balsam/hårkur og unngå å føne håret. Hvis du vasker håret, og tar i hårolje om kvelden, så våkner du opp uten helt tørt hår dagen etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...