camie Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Prata med organisten vår i dag da vi skulle få godkjent kirkeprogrammet, og han kunne fortelle meg at han ikke hadde notene til "brudemarsj fra lødingen" Vi ble bedt om å velge noe annet, men han skulle spille den om vi fikk tak i notene. Den marsjen er så fin så verken jeg eller sambo vil ha noe annet, så nå er jeg på desperat note-jakt! Er det noen der ute i vårt langstråkte land som sitter på disse notene eller kjenner noen som gjør det? Hjeeeelp.....
lampeskjerm Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Et sted de garantert har notene er hos organistene i Lødingen. Søk på kirken.no så finner du telefonnr.
Lissemor Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Denne skal vi ha til utgangsmarsj,så hvis du finner noter .....kan jeg vææææær så snill å få?? :kysse:
Lissemor Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Og ,Camie;har du hørt teksten som Halvdan Sivertsen har satt til??Den er nyyydelig!!
camie Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2004 Denne skal vi ha til utgangsmarsj,så hvis du finner noter .....kan jeg vææææær så snill å få?? :kysse: Vi skal også ha den som utgangsmarsj, og selvfølgelig skal du få notene om jeg finner dem selv...... *ringe landet rundt etter noter* Til nå har jeg fått tak i ei i Harstad som skulle sende dem på fax til meg i morgen, så gjenstår det å se om notene blir brukbare for organisten....
camie Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 26. mai 2004 Og ,Camie;har du hørt teksten som Halvdan Sivertsen har satt til??Den er nyyydelig!! Neeei....Kan du fortelle meg hva låta heter?...
Tusenogtredve Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Låta heter Brudemarsj fra Løddingen... Teksten finner du her
camie Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2004 Fant teksten jeg også, men skulle gjerne hørt hvordan Halvdan har tolket låten...Men det er jo søren klype meg også umulig! :-x
Lissemor Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Den finnes på Halvdan`s plate "kjærlighetslandet". Du får kanskje lastet den ned et sted,winmx f.eks?
Lissemor Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 Eller hvis du vil,Camie,så kan jeg sende musikkfila til deg på mail om du vil?
camie Skrevet 27. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 27. mai 2004 Eller hvis du vil' date='Camie,så kan jeg sende musikkfila til deg på mail om du vil?[/quote'] Ja klart!! Har sendt deg en PM!!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #12 Skrevet 8. desember 2009 Notene til brudemarsj fra lødingen kan kjøpes for 69kr fra: www.davoy.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå