Gå til innhold

Noter til brudemarsj fra lødingen ??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prata med organisten vår i dag da vi skulle få godkjent kirkeprogrammet, og han kunne fortelle meg at han ikke hadde notene til "brudemarsj fra lødingen"

Vi ble bedt om å velge noe annet, men han skulle spille den om vi fikk tak i notene. Den marsjen er så fin så verken jeg eller sambo vil ha noe annet, så nå er jeg på desperat note-jakt! Er det noen der ute i vårt langstråkte land som sitter på disse notene eller kjenner noen som gjør det? Hjeeeelp..... :plystre:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sted de garantert har notene er hos organistene i Lødingen.

Søk på kirken.no så finner du telefonnr.

Skrevet

Denne skal vi ha til utgangsmarsj,så hvis du finner noter .....kan jeg vææææær så snill å få?? :kysse:

Skrevet

Og ,Camie;har du hørt teksten som Halvdan Sivertsen har satt til??Den er nyyydelig!!

Skrevet
Denne skal vi ha til utgangsmarsj,så hvis du finner noter .....kan jeg vææææær så snill å få?? :kysse:

Vi skal også ha den som utgangsmarsj, og selvfølgelig skal du få notene om jeg finner dem selv......

*ringe landet rundt etter noter*

Til nå har jeg fått tak i ei i Harstad som skulle sende dem på fax til meg i morgen, så gjenstår det å se om notene blir brukbare for organisten....

Skrevet
Og ,Camie;har du hørt teksten som Halvdan Sivertsen har satt til??Den er nyyydelig!!

Neeei....Kan du fortelle meg hva låta heter?... :sjenert:

Skrevet

Låta heter Brudemarsj fra Løddingen... :wink:

Teksten finner du her

:plystre:

Skrevet

Fant teksten jeg også, men skulle gjerne hørt hvordan Halvdan har tolket låten...Men det er jo søren klype meg også umulig! :-x

Skrevet

Den finnes på Halvdan`s plate "kjærlighetslandet".

Du får kanskje lastet den ned et sted,winmx f.eks?

Skrevet

Eller hvis du vil,Camie,så kan jeg sende musikkfila til deg på mail om du vil?

Skrevet
Eller hvis du vil' date='Camie,så kan jeg sende musikkfila til deg på mail om du vil?[/quote']

Ja klart!! Har sendt deg en PM!!

• 5 år senere...
Skrevet

Notene til brudemarsj fra lødingen kan kjøpes for 69kr fra:

www.davoy.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...