Gå til innhold

Livaktige drømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere enn jeg som har drømt noe som virker så ekte, at man går og tenker på det og drømmer seg bort i våken tilstand? Haha, høres sikkert helt gal ut, men noen ganger så har jeg drømt noe, også er det ting som trigger minnet slik at jeg husker det i våken tilstand og lurer på om det er ekte eller ikke :P Det kan være skikkelig ekkelt, føler at jeg blir borte før jeg husker at det bare var en drøm ;) Hoho, dagens innrømmelse fra Perle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen medisiner kan få slike drømmer som man blir tenkende på om man har opplevd det eller om det var en drøm.

Skrevet

Hehe, går ikke på noen medisiner så da må det være hjernen min som spiller meg et puss :)

Skrevet

Ja, jeg opplever også det av og til! Og noen ganger så skulle jeg ønske drømmen var sann også :P

Skrevet

Hev hatt draumer so går i eitt med røynda så lenge eg kan hugse. Kan nærast draume meg bort på kommando. Viss noko er keisamt berre let eg tankane fly og når eg kjem til meg sjølv att er eg til dømes på bussen heim.

Skrevet

Jeg har opplevd sånne drømmer en gang i blant. Da jeg var lita jente drømte jeg at jeg hadde flydd rundt i hagen hjemme, og jeg var ganske mye større før jeg innså at det ikke var mulig og at jeg måtte ha drømt. Men jeg var bombesikker på at jeg faktisk hadde opplevd det, og nå nesten tjue år senere føles det fortsatt ut som om jeg har opplevd å fly!

Skrevet

Ifølge den linken her: http://www.meforum.info/viewtopic.php?f=28&t=3033

sies det at:

Jeg mener at livvaktige drømmer er å finne på den komplette symptomlisten på ME.
Men noen kan ha hatt det hele livet uten å ha ME også.

Jeg har lest at det er veldig vanlig med livaktige drømmer når man har ME, så det virker som det er et vanlig symptom det også.

Merkelig er det, for jeg har ekstremt livvaktige drømmer, også dagdrømmer og så kan jeg bare bli "borte". :P

Anonymous poster hash: f3351...1b8
Skrevet

Jeg gjør det hele tia. Må spørre andre som jeg evt drømte om, om det skjedde om jeg sa det og det.. Litt slitsomt

Skrevet

Haha, så godt å se at det ikke bare er meg :P Rare greier dette altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...