AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #41 Skrevet 19. februar 2014 Rykk inn annonse i Altaposten (dekker Alta og omegn) og Finnmark Dagblad (resten av vestfylket)! Heier på deg! Anonymous poster hash: 1271a...7aa Bare ikke skriv "til dama med hår ned til brystene" Anonymous poster hash: 0ed5d...ed7 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #42 Skrevet 20. februar 2014 Du satt ved siden av meg på flyet fra Oslo til Alta i går. Det første jeg la merke til var det søte utseendet ditt. Du hadde gyldenblondt hår ned til brystene, et rundt ansikt med markerte kinnben, mørke øyne, søt trutmunn og runde kinn. Du var veldig slank\tynn, hadde på deg mørke strømpebukser og grå ullkjole som fremhevet den slanke figuren din. Skulle så gjerne snakket med deg, men du var helt oppslukt av den tykke fysikkboken din med avanserte formler så jeg hadde ikke lyst til å forstyrre deg, nå angrer jeg. Fikk blikkontakt med deg da vi skulle ut av flyet og klarer ikke å glemme deg. Hvis du er medlem på kvinneguiden (lite sannsynlig) gi beskjed. Hvis noen gjenkjenner denne jenta, gi meg gjerne et hint eller noe. Anonymous poster hash: df3fc...973 Kunne vært meg helt til strømpebuksa og kjolen kom i fokus Lykke til med å finne henne! Anonymous poster hash: 2ce92...d76 1
Torillus Skrevet 20. februar 2014 #43 Skrevet 20. februar 2014 Du satt ved siden av meg på flyet fra Oslo til Alta i går. Det første jeg la merke til var det søte utseendet ditt. Du hadde gyldenblondt hår ned til brystene, et rundt ansikt med markerte kinnben, mørke øyne, søt trutmunn og runde kinn. Du var veldig slank\tynn, hadde på deg mørke strømpebukser og grå ullkjole som fremhevet den slanke figuren din. Skulle så gjerne snakket med deg, men du var helt oppslukt av den tykke fysikkboken din med avanserte formler så jeg hadde ikke lyst til å forstyrre deg, nå angrer jeg. Fikk blikkontakt med deg da vi skulle ut av flyet og klarer ikke å glemme deg. Hvis du er medlem på kvinneguiden (lite sannsynlig) gi beskjed. Hvis noen gjenkjenner denne jenta, gi meg gjerne et hint eller noe. Anonymous poster hash: df3fc...973 Hei! Jobber i NRK i Troms og Finnmark, og ble sjarmert av etterlysningen din, og lurte på om du kunne tenke deg å fortelle historien din på nettsiden vår. (Hvem vet, kanskje det øker sjansen for å finne din utkårede? ) Er du interessert kan du jo sende kontaktinformasjon til oss på epost [email protected]. (Du forplikter deg ikke til å stille opp, men vi kan jo i alle fall ta en prat?) Torill S 17
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2014 #44 Skrevet 20. februar 2014 Wow! Dette begynner jo å bli morsomt! Kom igjen ts, her får du sjansen levert på sølvfat. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #47 Skrevet 20. februar 2014 Du satt ved siden av meg på flyet fra Oslo til Alta i går. Det første jeg la merke til var det søte utseendet ditt. Du hadde gyldenblondt hår ned til brystene, et rundt ansikt med markerte kinnben, mørke øyne, søt trutmunn og runde kinn. Du var veldig slank\tynn, hadde på deg mørke strømpebukser og grå ullkjole som fremhevet den slanke figuren din. Skulle så gjerne snakket med deg, men du var helt oppslukt av den tykke fysikkboken din med avanserte formler så jeg hadde ikke lyst til å forstyrre deg, nå angrer jeg. Fikk blikkontakt med deg da vi skulle ut av flyet og klarer ikke å glemme deg. Hvis du er medlem på kvinneguiden (lite sannsynlig) gi beskjed. Hvis noen gjenkjenner denne jenta, gi meg gjerne et hint eller noe. Anonymous poster hash: df3fc...973 Var det 11.35 flyet? Hvis du hadde sagt hvem sete du satt på, kan vi håpefulle fra flyet eliminere eller bekrefte ? Anonymous poster hash: 651e6...76b 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #48 Skrevet 20. februar 2014 Altså, dette er skikkelig romantisk og søtt og greier, men tenk om TS er en skikkelig ekkel gammel mann? Anonymous poster hash: 2004b...2c6 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #49 Skrevet 20. februar 2014 Tror det er på tide at ts sier litt mere om hvem h*n er her inne. Vi vil vite for sikkerhets skyld, så vi ikke sender jenta inn i storeulvs gap. Anonymous poster hash: 3ae79...d67 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #50 Skrevet 20. februar 2014 Tror det er på tide at ts sier litt mere om hvem h*n er her inne. Vi vil vite for sikkerhets skyld, så vi ikke sender jenta inn i storeulvs gap. Anonymous poster hash: 3ae79...d67 jupp. Det kan fort bli uheldig dersom halve Alta involverer seg og heier frem TS og hans utkårede, og den arme jenta egentlig synes TS er skummel som f! Anonymous poster hash: 2004b...2c6 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #51 Skrevet 20. februar 2014 Hallo dere, TS har ikke vært i denne tråden på to dager. Jeg tror nok han har gått i dekning. Anonymous poster hash: 8f129...66c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #53 Skrevet 20. februar 2014 Hahaha, hvor har det blitt av TS? Anonymous poster hash: f5e12...bf2
Gjest Listerine Skrevet 20. februar 2014 #54 Skrevet 20. februar 2014 Han var sikkert bare et troll. Har vært mange slike tråder her i det siste.
Mb26 Skrevet 21. februar 2014 #55 Skrevet 21. februar 2014 Har sjekket på facebook, finner ikke denne jenta. Med min flaks kommer jeg nok ikke til å se henne igjen. Samme tenker jeg også. 254 gjester som leser tråden, hvor kommer alle disse gjestene fra...?Anonymous poster hash: df3fc...973 Alta 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #56 Skrevet 21. februar 2014 Sjansen er stor for at hun har sett dette hvis hun er fra altaområdet? Har ikke sett denne jenta i Alta sentrum og lurer på om hun har tatt buss eller fly videre. Er også redd for at jeg kan ha skremt henne hvis hun har sett dette, er ikke en slesk, middelaldrende ekling Det var 11.35 flyet, landet i Alta 13:30 Anonymous poster hash: df3fc...973 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #57 Skrevet 21. februar 2014 Takk til alle som har delt posten! Anonymous poster hash: df3fc...973
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #58 Skrevet 21. februar 2014 TS jo!!! :D Anonymous poster hash: 2004b...2c6 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #59 Skrevet 21. februar 2014 Kan du si litt om deg selv ts, så vi vet at du er en ok fyr uten skumle baktanker? Anonymous poster hash: 3ae79...d67
Binta Ba Skrevet 21. februar 2014 #60 Skrevet 21. februar 2014 Jamen TS, kontakt firmaet lengere opp! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå