Gå til innhold

Jenta på flyet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du satt ved siden av meg på flyet fra Oslo til Alta i går. Det første jeg la merke til var det søte utseendet ditt. Du hadde gyldenblondt hår ned til brystene, et rundt ansikt med markerte kinnben, mørke øyne, søt trutmunn og runde kinn. Du var veldig slank\tynn, hadde på deg mørke strømpebukser og grå ullkjole som fremhevet den slanke figuren din. Skulle så gjerne snakket med deg, men du var helt oppslukt av den tykke fysikkboken din med avanserte formler så jeg hadde ikke lyst til å forstyrre deg, nå angrer jeg. Fikk blikkontakt med deg da vi skulle ut av flyet og klarer ikke å glemme deg.
Hvis du er medlem på kvinneguiden (lite sannsynlig) gi beskjed. Hvis noen gjenkjenner denne jenta, gi meg gjerne et hint eller noe.

Anonymous poster hash: df3fc...973
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere begge to tok flyet til Alta i går er det jo større sjanse for å finne henne ved å bevege deg rundt i Alta sentrum. Det er jo ikke en så stor plass. Og kanskje bor dere der begge to. I så tilfelle støter du vel på henne tidsnok igjen.

Anonymous poster hash: 8f129...66c
  • Liker 12
Skrevet

Dessuten avslører du jo ikke noe om hvem du er her. Hun kan jo ikke vite om du er en slesk, middelaldrende, feit ekling som trodde dere hadde den blikkontakten idet dere gikk ut av flyet... Slike ting gir jenter angst.

• Liker 10
Skrevet

Når dere begge to tok flyet til Alta i går er det jo større sjanse for å finne henne ved å bevege deg rundt i Alta sentrum. Det er jo ikke en så stor plass. Og kanskje bor dere der begge to. I så tilfelle støter du vel på henne tidsnok igjen.

Har studert i Alta i halvannet år og har ikke sett denne jenta før. Er irritert på meg selv for at jeg ikke prøvde å snakke med henne, møter jeg henne igjen tar jeg kontakt selv om sannsynligheten for det er liten. Kjipt.

• Liker 1
Skrevet

Hun går vel på høyskolen der da, så du får bare holde utkikk.

• Liker 1
Skrevet

Hun går vel på høyskolen der da, så du får bare holde utkikk.

Studerer der selv, et lite og intimt studiested, har ikke sett henne der før. Skulle bare snakket til henne da jeg hadde muligheten, men i Norge er det uvanlig å ta kontakt med fremmede. Skal likevel holde utkikk.

• Liker 1
Skrevet

Du får henge opp en lapp på matbutikken, da.

Anonymous poster hash: 2004b...2c6
  • Liker 3
Skrevet

Skal ikke være veldig vanskelig å finne en jente i Alta, bare forhør deg litt rundt og sjekk ut FB-profilene til de du kjenner i Alta (om du vet av noen) som er på hennes/deres alder, kan god være du finner henne der. :) Lykke til. :blomst:

• Liker 3
Skrevet

Heng opp wanted-plakater på hele skolen. Skriv på plakaten hva du heter og tlfnummeret ditt.

Skrevet (endret)

Til dere som mener det er en enkel sak; det bor faktisk 20 000 mennesker i Alta. Og for alt vi vet kan det være at hun studerer i Oslo, og kun er i Alta på visit.

Endret av MockingJay
  • Liker 14
Skrevet

Til dere som mener det er en enkel sak; det bor faktisk 20 000 mennesker i Alta.

Jeg har erfart at har jeg først lagt spesielt merke til en person, ser jeg gjerne personen igjen, og det har vært i byer som Oslo og Tromsø. TS visste jo ikke om denne jenta før han satt ved siden av henne på flyet. Han kan godt ha sett henne i Alta før, men bare i et glimt (bakfra eller fra siden, eller på avstand) hvor han ikke har lagt merke til noe spesielt, og da husker man heller ikke personen.

Skrevet

Skal ikke være veldig vanskelig å finne en jente i Alta, bare forhør deg litt rundt og sjekk ut FB-profilene til de du kjenner i Alta (om du vet av noen) som er på hennes/deres alder, kan god være du finner henne der. :) Lykke til. :blomst:

Har sjekket på facebook, finner ikke denne jenta. Med min flaks kommer jeg nok ikke til å se henne igjen. :(

Til dere som mener det er en enkel sak; det bor faktisk 20 000 mennesker i Alta. Og for alt vi vet kan det være at hun studerer i Oslo, og kun er i Alta på visit.

Samme tenker jeg også.

254 gjester som leser tråden, hvor kommer alle disse gjestene fra...?

• Liker 1
Skrevet

Men husk at er hun så fantastisk som du fremstiller henne, så har hun antagelig en del beilere. Så prøv å ikke fremstå altfor stalker-aktig...

• Liker 1
Skrevet

254 gjester som leser tråden, hvor kommer alle disse gjestene fra...?

Det er ikke vanlig. Sikkert mange som ønsker at de er etterlyst som jenta på flyet... :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hvem er alle dere gjester? Alta-jenter?

• Liker 6
Skrevet

Haha, da er det kanskje større sannsynlighet for at hun ser dette. I så fall, hvordan har så mange alta-jenter funnet tråden :P

• Liker 1
Skrevet

Langt der i fra.. Sitter her på det blide sørland og drømmer meg bort til den dagen noen etterlyser meg! Syns alltid sånne tråder er spennende å lese, man finner faktisk ofte frem til den riktige personen :) Men som regel har gutten og jenta prata litt og utveksla litt info da..

Anonymous poster hash: 8537c...6f4

• Liker 1
Skrevet

Den er blitt delt på Facebook av noen fra Alta ja:)

Anonymous poster hash: 73a72...fac

• Liker 2
Skrevet

Lykke til med å finne henne:)

Skrevet

Bor i Alta og studerer der, men det var nok ikke meg :) Lurer på hvem det var?

Anonymous poster hash: 6aab8...cc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...