Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #441 Del Skrevet 23. februar 2014 Usikker? Vrient? Du virket da veldig skråsikker i dine tidligere innlegg. "alle silikonpupper roper plastikk" skrev du. Uanset. Du tok helt feil alle er ekte unntatt nr 4. Tatt fra et brystreduksjon bilde. hun hadde naturlig store pupper som hun ville redusere Ekte. Her er før og etter bilder: Denne opperasjonene er tydeligvis endt opp ganske dårlig siden hun har for lite hud i forrhold til størrelsen på innleggene og formen er dermed blitt rar og brystvortene har endt opp for høyt opp. Riktig de er ekte riktig disse er de eneste fake. her er før og etter bildet: Eneste forskjellen jeg ser er ihvertfall størrelsen. Formen er jo kliss lik. Så disse bombastiske påstandene: Er herved blitt motbevist. Si meg, hva har du motbevist? Nummer 1 som jeg ville se flere bilder av før dom handlet jo ikke om silikoninnlegg engang. Nummer 2 tok jeg feil på, men at en kvinne med et så "ungdommelig" (gitt at det ser ut til å være målet her) utgangspunkt opererer seg til å se så jævlig ut etterpå beviser jo bare det stikk motsatte av det du sier.. Haha. Nummer 3 og 4 var rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna! Skrevet 23. februar 2014 #442 Del Skrevet 23. februar 2014 Problemet med silikon er vel ikke at det ser så stygt ut? Hvis jeg ble sammen med ei jente og hun hadde hatt silikonpupper så ville jeg levd med det (selv om det ikke er min preferanse). Problemet med silikon er vel at jo fler som tar det, jo mer legger det press på resten av befolkningen. Synes ikke det kan sammenlignes helt med regulering, siden å operere puppene har helsemessig risiko i tilegg til at brystene vanligvis blir mindre følesomme (dette har jeg bare hørt, for dere som har silikon kan gjerne opplyse meg). Synes korsett er en bedre sammenligning eller omkjæring for menn. Svar på trådens egentlige spørsmål: Jeg er ikke mann, men tenner på kvinner og svarer alikvel. Jeg ville heller hatt en kjæreste eller sexpartner med hengepupper enn med silikonpupper. Det er fordi jeg ville følt at hun var avslappa og ikke så stressa med tanke på utseende. Hvis hun hadde hatt silikon, kan det godt hende jeg ville blitt mer usikker på egen kropp. Men visuellt sett så synes jeg litt silikon (ikke så mye som på bildene vist) er finere enn veldig, veldig hengepupper. Men hva som ser bra ut på bilde er heller ikke det samme som hva som tenner meg i virkeligheten. Alt i alt hadde det ikke silikonpupper (her antar jeg at de ser nogenlunde normale ut med klær på) betydd noen verdens ting når det kom til forhold eller sex, akkurat som litt mage, missfargede tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #443 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Si meg, hva har du motbevist? Nummer 1 som jeg ville se flere bilder av før dom handlet jo ikke om silikoninnlegg engang. Nummer 2 tok jeg feil på, men at en kvinne med et så "ungdommelig" (gitt at det ser ut til å være målet her) utgangspunkt opererer seg til å se så jævlig ut etterpå beviser jo bare det stikk motsatte av det du sier.. Haha. Nummer 3 og 4 var rett. Jeg har motbevist at du så lett kan se om noe er silikonpupper som du påstod. So what? Det er et sett med naturlige pupper. Og du klarte ikke å se det. Igjen so what? Du tok feil igjen, resultatet etter er ikke poenget, men at du ikke kunne se om det var silikon eller ikke før var poenget, og der feilet du. Rikitg ja. Du hadde rett ja (men både URL adressen som det stod "a" i som i "after" og et raskt google søk kunne du ha jukset med) Kan du peke og ringe rundt på hvilke områder som avslører at dette er silikonpupper? For for meg så ser det ut som formen før og etter er helt kliss lik, det er bare størrelsen som skiller dem. Både før og etter er litt sunket inn på toppen, henger litt og peker utover til siden, og brystvorte plassering er likt på begge. Endret 23. februar 2014 av flesvik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #444 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Synes ikke det kan sammenlignes helt med regulering, siden å operere puppene har helsemessig risiko i tilegg til at brystene vanligvis blir mindre følesomme (dette har jeg bare hørt, for dere som har silikon kan gjerne opplyse meg). Synes korsett er en bedre sammenligning eller omkjæring for menn. Nyere silikoninnlegg lekker ikke utover hvis de punkterer slik som de eldre gjorde siden silikonen som brukes i dag holder sammen selv uten posen utenfor, mens de gamle typen innlegg så var silikonen en oljeaktig flytende masse som fløt ut hvis det gikk hull på posen. Også får man jo også saltvannsinnlegg i dag som da er totalt ufarlige da saltvannet som lekker ut bare blir absorbert av kroppen og er totalt ufarlig også tar man ut posen og skifter den etterpå. Så med dagens innlegg så er det vel egentlig bare selve operasjonen som er risikoen. Og alle operasjoner har jo en viss risiko, men denne typen operasjon utføres av kirurger som gjør dette så ofte og det er så ukomplisert at det er veldig liten risiko med operasjonen også (vil anta at det er litt større risiko ved å legge det under muskelen enn over dog). Endret 23. februar 2014 av flesvik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #445 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg har motbevist at du så lett kan se om noe er silikonpupper som du påstod. So what? Det er et sett med naturlige pupper. Og du klarte ikke å se det. Igjen so what? Du tok feil igjen, resultatet etter er ikke poenget, men at du ikke kunne se om det var silikon eller ikke før var poenget, og der feilet du. Rikitg ja. Du hadde rett ja (men både URL adressen som det stod "a" i som i "after" og et raskt google søk kunne du ha jukset med) Kan du peke og ringe rundt på hvilke områder som avslører at dette er silikonpupper? For for meg så ser det ut som formen før og etter er helt kliss lik, det er bare størrelsen som skiller dem. Jeg tolker det dithen at du kun ønsker å kverulere. Det første bildet var ikke engang silikonrelatert og har ingenting å gjøre med denne tråden som sådan. Nummer 2 tar jeg på min kappe, men det var et sett veldig undommelige og spretne pupper, og det er trist å se hvor "mislykket" (for å bruke Lincolns ord) resultatet ble. Det beviser stort sett alt jeg og flere har påpekt i denne tråden. 4. Antydning til søkk, puppene har stor fylde til tross for stor størrelse og ekstrem fylde på sidene. Du beviser bare hvor lavpannet dine egne standpunkt er. Det er ikke resultatet som er det viktige, det er hele manien bak om legge seg under kniven for å behage menn som deg. Ingen av kvinnene trenger forøvrig silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #446 Del Skrevet 23. februar 2014 Kan ikke alle bare få fikse på hva faen de vil på SIN EGEN KROPP uten at andre skal blande seg? La folk gjøre hva faen de vil med livet sitt! Herregud, alt folk skal blande seg i. Anonymous poster hash: 0a98e...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #447 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg tolker det dithen at du kun ønsker å kverulere. Det første bildet var ikke engang silikonrelatert og har ingenting å gjøre med denne tråden som sådan. Nummer 2 tar jeg på min kappe, men det var et sett veldig undommelige og spretne pupper, og det er trist å se hvor "mislykket" (for å bruke Lincolns ord) resultatet ble. Det beviser stort sett alt jeg og flere har påpekt i denne tråden. 4. Antydning til søkk, puppene har stor fylde til tross for stor størrelse og ekstrem fylde på sidene. Du beviser bare hvor lavpannet dine egne standpunkt er. Det er ikke resultatet som er det viktige, det er hele manien bak om legge seg under kniven for å behage menn som deg. Ingen av kvinnene trenger forøvrig silikon. For det er du som avgjør hva folk trenger og ikke trenger? La folk få avgjøre dette selv. Det er ikke din kropp uansett. Anonymous poster hash: 0a98e...704 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna! Skrevet 23. februar 2014 #448 Del Skrevet 23. februar 2014 Nyere silikoninnlegg lekker ikke utover hvis de punkterer slik som de eldre gjorde siden silikonen som brukes i dag holder sammen selv uten posen utenfor, mens de gamle typen innlegg så var silikonen en oljeaktig flytende masse som fløt ut hvis det gikk hull på posen. Også får man jo også saltvannsinnlegg i dag som da er totalt ufarlige da saltvannet som lekker ut bare blir absorbert av kroppen og er totalt ufarlig også tar man ut posen og skifter den etterpå. Så med dagens innlegg så er det vel egentlig bare selve operasjonen som er risikoen. Og alle operasjoner har jo en viss risiko, men denne typen operasjon utføres av kirurger som gjør dette så ofte og det er så ukomplisert at det er veldig liten risiko med operasjonen også (vil anta at det er litt større risiko ved å legge det under muskelen enn over dog). Nyere silikoninnlegg lekker ikke utover hvis de punkterer slik som de eldre gjorde siden silikonen som brukes i dag holder sammen selv uten posen utenfor, mens de gamle typen innlegg så var silikonen en oljeaktig flytende masse som fløt ut hvis det gikk hull på posen. Også får man jo også saltvannsinnlegg i dag som da er totalt ufarlige da saltvannet som lekker ut bare blir absorbert av kroppen og er totalt ufarlig også tar man ut posen og skifter den etterpå. Så med dagens innlegg så er det vel egentlig bare selve operasjonen som er risikoen. Og alle operasjoner har jo en viss risiko, men denne typen operasjon utføres av kirurger som gjør dette så ofte og det er så ukomplisert at det er veldig liten risiko med operasjonen også (vil anta at det er litt større risiko ved å legge det under muskelen enn over dog). Jeg mente risikoen ved operasjon Ja, det er alltid en risiko. Selv om den er liten, synes jeg den er verdt å ta med i regnestykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #449 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg er helt enig i det jeg har uthevet, men herregud som du ødelegger budskapet ditt med det andre du skriver. At silikonpupper alltid ser jævlige ut, er ekle å ta på og får eieren til å se ut som en puledukke er sikkert hyggelig lesning for en som ikke har valgt selv, men har sett seg nødt til å rekonstruere brystene etter å ha fjernet dem, Det går an å velge ordene sine bedre selv om man er motstander av et sykelig kroppspress. Enig. Ingen silikonhatere som tør å svare. Typisk Anonymous poster hash: 4e557...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #450 Del Skrevet 23. februar 2014 Nyere silikoninnlegg lekker ikke utover hvis de punkterer slik som de eldre gjorde siden silikonen som brukes i dag holder sammen selv uten posen utenfor, mens de gamle typen innlegg så var silikonen en oljeaktig flytende masse som fløt ut hvis det gikk hull på posen. Også får man jo også saltvannsinnlegg i dag som da er totalt ufarlige da saltvannet som lekker ut bare blir absorbert av kroppen og er totalt ufarlig også tar man ut posen og skifter den etterpå. Så med dagens innlegg så er det vel egentlig bare selve operasjonen som er risikoen. Og alle operasjoner har jo en viss risiko, men denne typen operasjon utføres av kirurger som gjør dette så ofte og det er så ukomplisert at det er veldig liten risiko med operasjonen også (vil anta at det er litt større risiko ved å legge det under muskelen enn over dog). Dette er så feil som det kan bli. Komplikasjoner Mer utfyllende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #451 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Og når det gjelder hva menn flest foretrekker: Selv om veldig mange menn sier at de foretrekker naturlige pupper så viser praksis noe ganske annet. Hvis man f.eks ser på denne tråden: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922946&page=598 Så vil man se at de som får mange poeng alle sammen passer samme mal. Det vil si silikonpupper som er litt over middels størrelse og ikke er hengepupper, tynn men ikke anorektisk tynn og en del bredere hofter enn midje. "ingen" menn foretrekker Lolo ferrari silikonpupper, eller i det hele tatt det meste av de største glamormodellenes silikonpupper. Men for de fleste menn viser praksis at de foretrekker moderat størrelse silikonpupper med en bra form og fylde. Men mange av disse mennene vet nok ikke en gang at det er silikonpupper. Endret 23. februar 2014 av flesvik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #452 Del Skrevet 23. februar 2014 Og når det gjelder hva menn flest foretrekker: Selv om veldig mange menn sier at de foretrekker naturlige pupper så viser praksis noe ganske annet. Hvis man f.eks ser på denne tråden: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922946&page=598 Så vil man se at de som får mange poeng alle sammen passer samme mal. Dvs silikonpupper som er litt over middels størrelse og ikke er hengepupper, tynn men ikke anorektisk tynn og en del bredere hofter en midje. Nå har du altså linket til et forum som om mulig er enda mer lavpannet enn KG, kreds for det. Praksis er ikke noe annet, du vil alltid finne noen som foretrekker det ene foran det andre, og dette vil også slå seg ut forskjellig ift hvilket miljø man vanker i. Blant akademikere er iallefall slike inngrep en sjelden kost, og jeg vil tro det har noe med at kvinner som evner å gjøre noe selv i livet (noe de blir stolte av) ikke trenger å få like stor oppmerksomhet på egen kropp og utseende som endel andre. Vet du hva idealet for kvinner er da? Vi vil gjerne ha menn på over 190, minimum 19 cm penis, dere skal være bredskuldret, ha sterke armer, mørkt hår med god hårvekst, store føtter og dere må være utholdende og tjene store summer penger. Eller vent...? Summa summarum er at ved partnervalg så er det helt andre parametre enn puppeperfekthet som er avgjørende. Personlighet, f eks, pleier normale folk å vekte tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #453 Del Skrevet 23. februar 2014 Nå har du altså linket til et forum som om mulig er enda mer lavpannet enn KG, kreds for det. Hvis det er slik du tenker om KG synes jeg du kan forlate det godt som sist. Anonymous poster hash: a732b...b0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #454 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Nå har du altså linket til et forum som om mulig er enda mer lavpannet enn KG, kreds for det. Ehh. KG har et uendelig mye lavere nivå enn diskusjon.no KG er fylt til randen av hersketeknikker og personangrep. Og det virker som er det eneste en del av brukerene her inne kan komme med. Og folk plusser som gale på innleggene med disse patetiske hersketeknikkene. F.eks hver gang jeg ber om kilder eller bevis her inne på en påstand får jeg bare slengt tilbake masser av personangrep og det jeg spør om kommer aldri. Eller analogier og illustrasjoner det er visst ikke gyldig her inne for "det er jo anderledes da" kommer brukerne her med etterfulgt av noen usaklige personangrep. Bare det at du mener at et forum som tillater anonymposting i alle underforumer og hvor da den store majoriteten av alle poster er fra AB er mer seriøst enn et som ikke tillater det sier jo sitt. Frenologien er forresten forlatt av vitenskapen for veldig lenge siden. Endret 23. februar 2014 av flesvik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #455 Del Skrevet 23. februar 2014 Ok her er en utfordring til dere. Hva er real og hva er fake: Dette burde jo være enkel mat for dere ekspertene. Nr en og nr tre er ekte, nr fire er silikon. Jeg har mest lyst til å si at nr to er silikon også, mest fordi jeg ikke orker å forestille meg hvordan de puppene der ser ut med implantat, men jeg tror de er ekte dessverre. Skyggen og skillet spiller et puss her og får puppene til å se ut som on de allerede har en implantatbul. Litt vanskelig å se på så små bilder, men det er altså hva jeg tror. Esken er ekspert, selvsagt snakket han om egen yrkeserfaring og ikke noen selskapslek.Anonymous poster hash: 43fe5...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 23. februar 2014 #456 Del Skrevet 23. februar 2014 Og når det gjelder hva menn flest foretrekker: Selv om veldig mange menn sier at de foretrekker naturlige pupper så viser praksis noe ganske annet. Hvis man f.eks ser på denne tråden: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=922946&page=598 Så vil man se at de som får mange poeng alle sammen passer samme mal. Det vil si silikonpupper som er litt over middels størrelse og ikke er hengepupper, tynn men ikke anorektisk tynn og en del bredere hofter enn midje. "ingen" menn foretrekker Lolo ferrari silikonpupper, eller i det hele tatt det meste av de største glamormodellenes silikonpupper. Men for de fleste menn viser praksis at de foretrekker moderat størrelse silikonpupper med en bra form og fylde. Men mange av disse mennene vet nok ikke en gang at det er silikonpupper. Jeg føler meg ikke så aldeles sikker på at 'menn flest' er brukere på diskusjon.no Men, selvsagt... enhver pupp med heng bør jo umiddelbart avskaffes, - fordi 'menn flest' brekker seg ved tanken. Nå er heldigvis undertegnede såpass gammel at hva 'menn flest i 20-30 årene' har som sitt optimale runkemateriale ikke er så veldig interessant å forsøke å passe overens med. Min medlidenhet går derimot til de av dagens unge kvinner som også er født med pupper som aldri vil komme til å ha naturlig 'sprett', og til de mange bråkjekke påstander om at disse kvinnene er mislykkede og nærmest bare bør legge 40.000 - 50.000 kroner på bordet før de så mye som tenker tanken på kunne bli akseptert av en eneste kar med rating høyere enn 0 på den berømte skalaen. Og om de ikke kan legge disse pengene i å få seg pupper som til nød kan aksepteres av 'menn flest'... så kan de bare begynne å knyte knuten på tauet, - fordi de ikke er verd en halv kalori og ingen mann i verden vil finne dem verd å røre med en 10 meter lang pinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #457 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Jeg føler meg ikke så aldeles sikker på at 'menn flest' er brukere på diskusjon.no Det er det forumet i Norge med flest medlemmer. Og majoriteten er unge menn. Har du noe bedre referanse å komme med? Resten av innlegget ditt er jo bare tull. Det er ingen her som har skrevet noe av det du påstår. Det er ingen her som har skrevet at kvinner uten silikon er mislykkede og det er ingen her som har skrevet at en kvinne må ta silikon for å bli akseptert av en mann. Tråden handlet om "den perfekte kropp", ikke hvilken kropp de fleste vil nøye seg med. Selv om jeg liker en lamborghini aventador bedre enn en ford mondeo betyr ikke det at jeg vil være missfornøyd med en mondeo. Og denne tråden handler om hva man liker best av hengepupper vs silikon pupper og jeg har ikke hørt en eneste mann noen gang som har sagt til meg at han syns hengepupper er fint. Stråmennene dine bekrefter vel bare mitt siste innlegg om nivået på dette forumet. Og når det gjelder pengene det koster å bli "perfekt" så kan du jo sammenlikne med hvor mange timer en mann må legge ned i trening for å passe kvinners ideal når det gjelder muskler og fettprosent. Som økonomilæreren min sa "tid er penger, alltid regn tid du bruker på ting du ikke liker som arbeidstimer i penger", for å ikke snakke om pengene til treningsstudioet. Endret 23. februar 2014 av flesvik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanchefleur Skrevet 23. februar 2014 #458 Del Skrevet 23. februar 2014 Det er det forumet i Norge med flest medlemmer. Og majoriteten er unge menn. Har du noe bedre referanse å komme med? Resten av innlegget ditt er jo bare tull. Det er ingen her som har skrevet noe av det du påstår. Det er ingen her som har skrevet at kvinner uten silikon er mislykkede og det er ingen her som har skrevet at en kvinne må ta silikon for å bli akseptert av en mann. Tråden handlet om "den perfekte kropp", ikke hvilken kropp de fleste vil nøye seg med. Stråmennene dine bekrefter vel bare mitt siste innlegg om nivået på dette forumet. Og når det gjelder pengene det koster å bli "perfekt" så kan du jo sammenlikne med hvor mange timer en mann må legge ned i trening for å passe kvinners ideal når det gjelder muskler og fettprosent. Som økonomilæreren min sa "tid er penger, alltid regn tid du bruker på ting du ikke liker som arbeidstimer i penger", for å ikke snakke om pengene til treningsstudioet. Eh, jo? Din meningsfelle har jo presisert det flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna! Skrevet 23. februar 2014 #459 Del Skrevet 23. februar 2014 Eh, jo? Din meningsfelle har jo presisert det flere ganger. I store deler av denne tråden snakker dere forbi hverandre, som jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flesvik Skrevet 23. februar 2014 #460 Del Skrevet 23. februar 2014 Eh, jo? Din meningsfelle har jo presisert det flere ganger. Sitater takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå