Gå til innhold

Kviser, hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt veldig mye kviser den siste tiden, uten at jeg vet hvorfor?

Har prøvd ut forskjellig i kostholdet, uten noe forskjell. Har prøvd å kutte ut trening, uten at det har skjedd noe endring på det heller.

Men jeg vet at jeg svetter mye om natta, kan det komme av svetting?

Har mye i hårfestet, panne, rundt bryn og litt på nesen.

Har prøvd å tørke de ut med produkter, og smøre. Men det blir ingen forskjell av det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan komme av det også. Har du prøvd å bruke jojoba olje i stedet for hudkreft? Det gjør det bedre for meg som er plaget med småkviser og ikke greier å la vær å klemme.

Anonymous poster hash: 2ded7...873

Skrevet

Ja det kan komme av det også. Har du prøvd å bruke jojoba olje i stedet for hudkreft? Det gjør det bedre for meg som er plaget med småkviser og ikke greier å la vær å klemme. Anonymous poster hash: 2ded7...873

Hud KREM!

Anonymous poster hash: 2ded7...873

Skrevet

Under noen av de jeg trodde var kviser (har tatt hull på) så har det kommet ut masse blod også ble det borte etterpå. Har flere sånne i ansiktet også.

Skrevet

Da jeg gikk på ungdomsskolen sto det i naturfagboka at et kosthold med mye feit mat og godteri gir kviser, det er bare tull. Det er ikke påvist noen sammenheng der.

Noen medisiner kan gi økt forekomst av kviser, men bortsett fra det skyldes kviser stort sett hormonelle prosesser i kroppen, med ett unntak: Sminke og diverse hudpleieprodukter kan gi økt forekomst av kviser. Særlig sminke tetter porene. Der har du i det minste én ting du kan prøve å kutte ut.

Skrevet

Kostholdet mitt innholder ikke godis eller fet mat. Så det kan ikke stemme for min del. Men vet at noen får kviser av melk f.eks. Så har prøvd litt i forholdt til det.

Eneste medisiner jeg tar er p piller.

Sminke meg gjør jeg mindre enn 1 gang i uka. Kan gå to og tre uker mellom hver gang jeg sminker meg.

Det er ingenting i mitt liv som tilsier at jeg får så mye kviser.

Skrevet

Jeg får kviser av stress, mat med masse fett og sukker og rundt mensentiden. Dette gjelder ikke for alle, men for meg så gjør det det. Det hjelper ikke med billige eller dyre renseprodukter for meg, så vil ikke anbefale å slite ut huden helt! Prøv å drikk masse vann med sitron i, dette skal ha en rensende effekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...