Gjest Kv84 Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor er en ikke interessert i å ha noe sex på årevis, mens når en tenker og drømmer seg bort i en man liker, så tenker man på sex med han? 1
Pusheen Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Hæ? Forklar. Har du kjæreste nå? Eller har du "bestemt deg for" å ikke ha sex på årevis?
Gjest Kv84 Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Hæ? Forklar. Har du kjæreste nå? Eller har du "bestemt deg for" å ikke ha sex på årevis? Å, Gud nei, ingen kjæreste her, er så langt fra å få meg det.
Pusheen Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Om du ikke har hatt sex på lenge så er det vel ikke så uvanlig å bli i overkant tent om du tenker på en du synes er digg?
Gjest Kv84 Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Om du ikke har hatt sex på lenge så er det vel ikke så uvanlig å bli i overkant tent om du tenker på en du synes er digg? Men jeg har ikke noe behov for å ha sex, men tenker på sex med han i når jeg drømmer meg bort.
Pusheen Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Er vel uansett naturlig å fantasere? Og du gjør jo ikke noe ulovlig akkurat, og det at du fantaserer betyr jo ikke at du MÅ ha sex, så etter min mening skal du bare fantasere ivei
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Fordi du bare tenner på en du er interessert i. Er det så rart? Anonymous poster hash: f0a9c...ea8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå