AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Går på p-piller. Klarte å hoppe over hele TO p-piller i den måneden som var. Tok p-piller som normalt igjen hver gang etter de. Hadde ikke sex etter at jeg glemte piller. Men hadde ett par dager før jeg glemte den første pilla. Vet ikke om det i det hele tatt er mulig at sædcellene skal leve der i to dager så at jeg skal få ett egg akkurat da? Uansett, har jeg mensen nå. Men bare litt sånn (sorry detaljer) brunt. Har ikke kommet ordentlig i gang. Fikk det i går og jeg pleier å blø ganske så mye, men nå virker det som det hele har gitt seg. Så graviditet er jo ganske så utelukket. Men ved at man glemmer p-piller kan man miste ordentlig mensen? Erfaringer? Anonymous poster hash: 85854...cf3
Avalon Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 At det er brunt er helt normalt. Det er bare fordi at du blør lite og derfor koagulerer det fortere (at blodet størkner fortere).
Minya Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Det er ganske vanlig at første mens etter noen glemte piller er litt føkka, så se det an frem til du starter på nytt pillebrett før du får panikk Har hatt et par sånne runder selv, med glemte piller og rar mens, men det har ordnet seg hver gang.
Athene Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Sannsynligvis skyldes det hormonkluss på grunn av glemte piller. Men samleie to dager før glemt pille kan føre til graviditet. Sæd kan leve inne i deg i opp til fem døgn, men det er unormalt at eggløsning skjer så tett på glemt pille. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå