AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Hei, Kan jeg ha to instagramkontoer eller må jeg da oporette en ny Mail også? Hvordan får jeg begge tilkoblet app på iphonen? Tusen takk :-) Anonymous poster hash: 42077...f6e
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Du driver og rører i Instagram når den fantastiske appen EyeEm er så helvetes mye bedre`????
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Du driver og rører i Instagram når den fantastiske appen EyeEm er så helvetes mye bedre`???? Men men.... Det er jo på instagram alle andre er Hihi .. Er det ikke? Anonymous poster hash: 42077...f6e 1
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Men men.... Det er jo på instagram alle andre er Hihi .. Er det ikke?Anonymous poster hash: 42077...f6e Det ville jeg drette i hvis jeg var deg. EyeEm er en mye bedre social media greie med bilder, men du kan jo bruke begge to naturligvis, det gjør jeg. Mer artistisk samfunn på EE, derfor jeg elsker den appen.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Jeg sletta EyeEm-kontoen min. Den var kjedelig. Kan kanskje ha blitt bedre nå, men jeg fikk den når den var ganske ny. VSCO er morsom da. Masse fine redigeringsmuligheter og delingsmuligheter. Prøv å lage to kontoer på samme mail og se hva som skjer. Er jo flere, som har to kontoer, men jeg vet ikke hvordan de gjør det. Anonymous poster hash: eb4e3...8a3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå