AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Hei, trenger litt hjelp. På torsdag glemte jeg pilla mi (tar den på kvelden) og tok den kl 6 fredag morgen. Så reiste jeg og kjæresten på hytta og jeg klarte så klart å glemme p pillene mine. Jeg fikk en veldig liten blødning den dagen, så tok jeg en p pille på søndagskvelden, i håp om at mensen skulle stoppe. Mandag skjønte jeg at den ikke kunne stoppes, så da lot jeg være å ta p pilla og tenkte at jeg får bare ha uka mi nå (har utsatt i 2 uker ca), men når skal jeg begynne med p pillene igjen da? Torsdag, fredag eller søndag?Anonymous poster hash: beced...cae
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Hei, trenger litt hjelp. På torsdag glemte jeg pilla mi (tar den på kvelden) og tok den kl 6 fredag morgen. Så reiste jeg og kjæresten på hytta og jeg klarte så klart å glemme p pillene mine. Jeg fikk en veldig liten blødning den dagen, så tok jeg en p pille på søndagskvelden, i håp om at mensen skulle stoppe. Mandag skjønte jeg at den ikke kunne stoppes, så da lot jeg være å ta p pilla og tenkte at jeg får bare ha uka mi nå (har utsatt i 2 uker ca), men når skal jeg begynne med p pillene igjen da? Torsdag, fredag eller søndag?Anonymous poster hash: beced...cae Altså jeg tok p pilla søndag kveld, når jeg fikk en liiten blødningAnonymous poster hash: beced...cae
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Ta neste (første) pille på søndag. Anonymous poster hash: c383f...c2b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Du skal starte på ny pille igjen første blødningsdag. Står i bruksanvisningen, hvis du ikke har mistet den? Anonymous poster hash: eb9cf...45a
susisusi19 Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Du skal starte på ny pille igjen første blødningsdag. Står i bruksanvisningen, hvis du ikke har mistet den? Anonymous poster hash: eb9cf...45a tror du har misforstått.
susisusi19 Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Noen flere som har svar? Vil begynne igjen idag men vet ikke..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå