Gå til innhold

P pille tull!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, trenger litt hjelp. På torsdag glemte jeg pilla mi (tar den på kvelden) og tok den kl 6 fredag morgen. Så reiste jeg og kjæresten på hytta og jeg klarte så klart å glemme p pillene mine. Jeg fikk en veldig liten blødning den dagen, så tok jeg en p pille på søndagskvelden, i håp om at mensen skulle stoppe. Mandag skjønte jeg at den ikke kunne stoppes, så da lot jeg være å ta p pilla og tenkte at jeg får bare ha uka mi nå (har utsatt i 2 uker ca), men når skal jeg begynne med p pillene igjen da? Torsdag, fredag eller søndag?

Anonymous poster hash: beced...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, trenger litt hjelp. På torsdag glemte jeg pilla mi (tar den på kvelden) og tok den kl 6 fredag morgen. Så reiste jeg og kjæresten på hytta og jeg klarte så klart å glemme p pillene mine. Jeg fikk en veldig liten blødning den dagen, så tok jeg en p pille på søndagskvelden, i håp om at mensen skulle stoppe. Mandag skjønte jeg at den ikke kunne stoppes, så da lot jeg være å ta p pilla og tenkte at jeg får bare ha uka mi nå (har utsatt i 2 uker ca), men når skal jeg begynne med p pillene igjen da? Torsdag, fredag eller søndag?Anonymous poster hash: beced...cae

Altså jeg tok p pilla søndag kveld, når jeg fikk en liiten blødning

Anonymous poster hash: beced...cae

Skrevet

Ta neste (første) pille på søndag.

Anonymous poster hash: c383f...c2b
Skrevet

Du skal starte på ny pille igjen første blødningsdag. Står i bruksanvisningen, hvis du ikke har mistet den? :)

Anonymous poster hash: eb9cf...45a
Skrevet

Du skal starte på ny pille igjen første blødningsdag. Står i bruksanvisningen, hvis du ikke har mistet den? :)Anonymous poster hash: eb9cf...45a

tror du har misforstått.
Skrevet

Noen flere som har svar? Vil begynne igjen idag men vet ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...