Gå til innhold

skudd i blinde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 22 , har alltid fått ros for hvor fin min rumpe er, den har alltid vært fast og fin, men når jeg var 16 jeg litt på meg.. dvs veldig mye, jeg ble voldtatt når jeg var 15 av en mye eldre mann og dette undertrykte jeg ubevisst med og stappe i meg alt av mat. Dette utgjorde at jeg la på meg en del, dvs 20 kg. gikk fra 51 kg til 70 på en veldig kort periode og var egentlig ikke bevisst over dette før nå, jeg ga opp alt av fritidsaktiviteter og lot kroppen svinne..

Når jeg var typ. 17 reiste jeg og min mor på ferie til et asiatisk land, der var jeg så uheldig og ble matforgiftet, dette resulterte at jeg kastet opp uten stopp i 2 uker, og ikke klarte og drikke vann en gang uten og kaste opp.. konklusjonen var -15 kg når jeg gikk på vekta hjemme etter ferien.

Nå har det gått en del år og jeg er fortsatt ikke vel i min egen kropp, vekten har gått sakte opp igjen og er nå på 67 kg. Og uansett hva jeg gjør av trening vil den ikke rykke på seg, jeg prøvde i en periode og jogge 4 dager i uken i 5 km, kuttet ut sukker, brus og brød, jeg gikk ned 2 kg på 6 mnd og skeiet ut på nytt.. dette har pågått i en god stund nå og jeg begynner og bli sliten, kroppen min er helt ødelagt og jeg klarer ikke og se meg selv i speilet uten og blir kvalm over hvor uattraktiv og stygg jeg ser ut naken..

Kroppen min har utviklet mange ruglete smånupper, det ser ut som kviser men det er ikke det, de er på armene mine, magen, rumpa og beina.. rumpa mi har blitt helt ødelagt, den er full av strekkmerker i tillegg til småhull som kanskje er celulitter, den ser ut som en 80 år gammel dame sin..

ryggen min har mange flekker mørkebrune flekker som ikke er pigmentflekker for det har jeg sjekket, oppsøkte hudklinikk hvor jeg betalte 17000 for laserbehandling av ryggen min med null effekt, de visste ikke hva det var, jeg har vært på konsultasjon hos flere hudleger og ingen vet hva det er huden min har, jeg har fått utskrevet kanskje 10 forskjellige midler både piller og kremer uten effekt. dette har jeg hatt siden jeg var typ. 13-14( nuppene ) Jeg er veldig sliten av å tape kampen mot kroppen min både mot vekten, og huden..
Jeg vet at kanskje ikke jeg kan få svar her, men jeg har det vondt og jeg trenger respons av noen..

Anonymous poster hash: 3ac0b...9e7

Anonymous poster hash: 9a391...1a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Caffe latte skin spots?

Anonymous poster hash: f9fe7...634
Skrevet

Jeg er AB over her, hang meg mest opp i fargeflekkene du snakket om på ryggen din. Men du, har du fått noe hjelp og oppfølging siden voldtekten? :klem: Du høres ut som du driver litt rovdrift på deg selv :klemmer:

Anonymous poster hash: f9fe7...634
Skrevet

Ts her, det starter midt i ryggen( mellom skulderbladene, med litt på selve skulderbladene, og går rett ned til korsryggen som en slags linje, en veldig tygg linje med masse små hvit/brune ''caffelatte'' som du sier aktig flekker, det er fastlått at det ikke er pigmentflekker av flere hudpleier og hudleger..De vet ikke hva det er.

Nei, da det skjedde i utlandet følte jeg ikke det hjalp og gjøre noe med det, jeg prøvde og snakke med min søster om det, men hun kjeftet på meg og ba meg dra til helvete.. ( hun har psykiske problemer) så det er min egen feil at jeg tenkte på henne som en støtteform, det ble bare for mye for meg og jeg ser at de fleste innenfor bekjent kretsen min har så godt forhold med sine søsken så jeg trodde jeg kunne søke tillitt og trøst hos min, men det gikk ikke.. Hun sladret til mamma om at jeg hadde blitt voldtatt, mamma ville først ikke tro på det, og mente det hele var min egen feil uansett.. så nei, selv og skrive om det får meg til å ville kaste opp, blir helt tårefylt, så tanken på og snakke med noen eller ta oppf. videre er umulig.

Er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener med rovdrift på meg selv?..

takk for klemmen :-)

Anonymous poster hash: 9a391...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...