AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Ok, så har nettopp bestilt en sydentur sammen med bestevenninna til Tyrkia i sommer. Har alltid bruk å bo på leilighetshoteller og er vant til kjøleskap osv. Men har nå lest at det ikke er lov å ta med mat og drikke inn på hotellrommet. Noe jeg synes er rimelig idiotisk. Jeg drikker vanligvis 2-3 liter vann hver dag og blir sikkert myye mer nede i varmen.. har dere noen gang "smuglet" inn vann, snacks osv inn? Og tror dere de blir å sjekke veska mi på vei inn? Anonymous poster hash: dfc80...79a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Tror ike de sjekker. Man må da kunne ta med eget vann og snacs tenker jeg. Bare å rydde det i kofferten når dere forlater rommet kanskje? Er nok tenkt av hygieniske åsaker at de ikke ønsker mat på rommet. Kanskje de mener at det ikke er lov å ta med mat fra feks frokosten/restauranten etc til rommene? Eller drinker fra baren for å sleppe å rydde glss etc? Anonymous poster hash: 7acfd...295
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Vi snek inn masse vann da vi var i Tyrkia. Helt uaktuelt i den varmen å kun kjøpe små og dyre vannglass fra baren for å drikke, både dag og natt. Vi gjemte flaskene i koffertene etc. Men siste dagen, da vi pakket og skulle dra, satte vi frem de synlige bevisene på bordet på hotellrommet - sikkert 15 store, tomme vannflasker :-P Anonymous poster hash: b85fb...19a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå