Ciaran og Ciara Skrevet 19. juni #2301 Del Skrevet 19. juni Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene ønsker deg en finonsdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #2302 Del Skrevet 9. august Banner C&C tilbake og tror ikke at så mange føler for å banne her inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #2303 Del Skrevet 9. august Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene gjetter at du har helt rett der vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. oktober #2304 Del Skrevet 17. oktober Banner C & C fordi jeg alltid tror dette er en tråd man kan fyre løs med de styggeste kraftuttrykkene man kan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. oktober #2305 Del Skrevet 17. oktober Banner @jukkapalme for Cassidy Tvillingene tenker at det er ingenting som stopper oss i å fyre løs med kraftuttrykk her inne dersom vi ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #2306 Del Skrevet 18. oktober Banner C&C for jeg kommer aldri til å snakke stygt i denne tråden, eller noe annet sted heller. Jeg er snill og høflig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #2307 Del Skrevet 18. oktober Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene snakker sjeldent stygt i trådene vi heller, vi pleier å oppføre oss.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #2308 Del Skrevet 18. oktober Det er jeg glad for å høre, for jeg tror at stemningen i denne tråden blir mye bedre når C&C ikke slår seg løs med saftige utenlandske gloser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #2309 Del Skrevet 18. oktober Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene holder oss selv i tømmene, sånn at vi ikke kommer med noen saftige irske gloser her inne.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #2310 Del Skrevet 21. oktober Banner @Cid for alt som ikke er noe å banne for, men som jeg gjerne skulle bannet 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #2311 Del Skrevet 21. oktober Banner @Irak for Cassidy Tvillingene minner på at i denne tråden skal man banne brukeren/brukerne oven for, altså forrige bruker/brukere som postet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #2312 Del Skrevet 21. oktober Banner @Ciaran og Ciara for at de bannet meg på det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #2313 Del Skrevet 21. oktober Banner @Irak for Cassidy Tvillingene banner folk på ting vi.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. oktober #2314 Del Skrevet 21. oktober Banner @Ciaran og Ciara for at de har bannere i kjelleren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. oktober #2315 Del Skrevet 21. oktober Banner @Irak for å gjette på hva Cassidy Tvillingene har i kjelleren vår.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå