Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg, deres gode venn, banner både @Ciaran og Ciara hjertelig på en fredags morgen
og håper at dagen blir bra - akkurat som dere vil ha den. :) 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner vår gode venn @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene håper at du får en fin fredag.:klem3::klem3:

Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara tilbake og gode ønsker blåses opp som en ballong og sendes til dere begge. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Hoppsann og heisann og bannsan til Ciaran og søs; nå logger jeg av og finner meg mat. :farvel: 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for nå har Cassidy Tvillingene kost oss med Fleskepannekaker.🥞🥞🥓🥓

Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene kan fortelle at det smakte veldig godt.😋😋🥰🥰

• Liker 1
Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara fordi det er veldig viktig å få i seg nok mat hver dag. Jeg tror nemlig at
alle sammen er i voksealderen hele livet og da må vi ha næring av de rette slagene. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, men vi får ikke alltid i oss nok mat siden vi begge to har en sånn ustabil døgnrytme.👨‍🦰👩‍🦰

• Nyttig 1
Skrevet

Banner C&C fordi en må kanskje lage seg noen smånister å ha der en sitter, så alt er klart til bruk? 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene pleier å kjøpe en del sandwich matpakker på butikken, som vi pleier å ha liggende i kjøleskapet vårt.:nikke::nikke:

• Liker 1
Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara for det var gode nyheter. Er det slike på 40% tilbud, eller helt nysmurte? :spise: 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene kjøper alltid de ferske påsmurte sandwichene. Våre to favoritter er Egg & Bacon og Røkelaks og Snøfrisk.:spise::spise:

• Liker 1
Skrevet

Banner @Ciaran og Ciara for den første har jeg kjøpt selv også og de er best nye. Vi fortjener det.
Den siste der rygger jeg nok unna, men unner dere noe dere liker. :) 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene trodde aldri at den komboen røkelaks og snøfrisk var god før vi smakte den, men vi ble veldig positivt overasket begge to.:spise::spise:

• Hjerte 1
Skrevet

Godt å høre. Banner @Ciaran og Ciara for jeg ante ikke at de laget nye kombinasjoner med sånn brødmat. 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner @Hoppetaujenta for Cassidy Tvillingene prøvde den sandwichen med røkelaks og snøfrisk i fjor sommer, vi tror at den var ny da.:spise::spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...