PPM Skrevet 3. februar 2015 #21 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg banner Lafemmemauvaise fordi hun byttet ut det fine profilbildet hun hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. februar 2015 #22 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg banner Petter fordi jeg er trett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 3. februar 2015 #23 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg banner odisi fordi jeg er lys våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #24 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Jeg banner Frida for jeg ser på Hver Gang Vi Møtes 2015 Endret 1. august 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #25 Del Skrevet 24. august 2015 jeg banner Jacklost fordi han bytter avatar og brukernavn så ofte. Anonymous poster hash: 364e2...657 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. april 2022 #26 Del Skrevet 5. april 2022 Jeg banner ab for å være anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september 2022 #27 Del Skrevet 4. september 2022 (endret) Banner Cid fordi Cassidy Tvillingene er nye her på forumet, og vi to vil si hei.😊😊 Endret 4. september 2022 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #28 Del Skrevet 4. september 2022 Jeg banner dere for å si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. september 2022 #29 Del Skrevet 4. september 2022 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Banner Cid fordi Cassidy Tvillingene er nye her på forumet, og vi to vil si hei.😊😊 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg banner dere for å si hei Banner alle tre fordi dere er koselige og dette må være verdens hyggeligste banninger? Tilmed Cessna på RPG.Net banner ikke så kult 😊😊😊😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #30 Del Skrevet 4. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Banner alle tre fordi dere er koselige og dette må være verdens hyggeligste banninger? Tilmed Cessna på RPG.Net banner ikke så kult 😊😊😊😎 Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. september 2022 #31 Del Skrevet 4. september 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #32 Del Skrevet 4. september 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Man skal banne brukeren før seg, bare for moro skyld husker det var en slik populær tråd på diskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. september 2022 #33 Del Skrevet 4. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Man skal banne brukeren før seg, bare for moro skyld husker det var en slik populær tråd på diskusjon Jeg banner Cid for å forklare meg tråden 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september 2022 #34 Del Skrevet 4. september 2022 Banner Athena Catalina for Cassidy Tvillingene ser at du har fått forklart tråden av Cid.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. september 2022 #35 Del Skrevet 4. september 2022 Banner @Ciaran og Ciara fordi de virker så hyggelige 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september 2022 #36 Del Skrevet 4. september 2022 Banner Entern for Cassidy Tvillingene synes også at du virker hyggelig og grei.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #37 Del Skrevet 6. juli 2023 Banner @Ciaran og Ciara fordi de syns folk virker hyggelige og greie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli 2023 #38 Del Skrevet 6. juli 2023 Jeg banner Hoppe for at det er over 9 år siden jeg lagde denne tråden og årene går fort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #39 Del Skrevet 6. juli 2023 Jeg banner Cid for å ha bannet altfor lite de siste ni årene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2023 #40 Del Skrevet 6. juli 2023 Banner @Hoppetaujenta for det har hun helt rett i, @Cid har bannet altfor lite de siste 9 årene! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå