AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Helt ærlig , er det noe du ser etter når du vurderer en mann ? Skal det helst strutte litt der nede , eller spiller det ingen rolle ?Anonymous poster hash: dba44...009
Gjest Hyssingen Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Det må være noe av det siste jeg tenker på... har faktisk ikke engang vurdert å vurdere det, før nå. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 syns virkelig ikke det er fint at det "strutter" der nede. like fint som at puppene på ei dame holder på å falle ut. trashy Anonymous poster hash: cf841...9f8 2
SardintrollReturns Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Jeg liker at det strutter, ja. Da vet jeg at han er godt utstyrt. 1
-Jiinxs- Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Jeg liker at det strutter, ja. Da vet jeg at han er godt utstyrt. Eller en tennissokk i buksa 2
belle_ Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Har ingenting imot at det er en bul på buksa, men ikke noe jeg legger vekt på når jeg velger mann nei
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Jeg liker at det strutter, ja. Da vet jeg at han er godt utstyrt. Kjæresten min er svært godt utstyrt. Men han er en grower, så man kan ikke se noen særlig bul i buksa. Synes egentlig det er veldig greit, synes det ser så rart ut når det buler der. Anonymous poster hash: 64f13...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Aldri tenkt over... Pleier ikke kikke der. Anonymous poster hash: ae698...4d0 1
SardintrollReturns Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Eller en tennissokk i buksa Fy f....! Jeg har blit luuuurt! 1
Oslomann71 Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Eller en tennissokk i buksa http://www.clipjunkie.com/Spinal-Tap-Airport-Security-vid4953.html Gode gamle Spinal Tap
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 Eksen hadde så liten bul i buksa at jeg ble engstelig for hva som ventet. En tennende situasjon senere og jeg lærte at bul i buksa har lite å si for hvordan den ser ut i full vigør. Derfor: Nei. Samme med fingerstørrelse. Bredt kjeveparti er derimot en god indikator i følge egen statistikk, mens pusete trekk ikke like bra. Anonymous poster hash: f8f9e...eda
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #13 Skrevet 17. februar 2014 Kjæresten min er svært godt utstyrt. Men han er en grower, så man kan ikke se noen særlig bul i buksa. Synes egentlig det er veldig greit, synes det ser så rart ut når det buler der.Anonymous poster hash: 64f13...0cb Vent litt... Dette skjønner jeg ikke helt. Det er vel ganske vanlig at det buler der nede? Hvorfor synes du det ser rart ut? Jeg synes det er ganske tennende. Det er ikke noe jeg tenker over til vanlig, og heller ikke til å velge ut en mann som en annen også nevner, men dersom det er en ganske stor bul legger jeg som regel merke til det. Gymlæreren min går ofte med joggebukse i gymtimen som fremhever bulen. Blir helt Ikke at jeg viser det da, selvfølgelig, men tanker settes jo igang. Det er vel det samme som at en mann ser et par flotte bryster. Anonymous poster hash: 52f97...273
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 Og nei, synes ikke det er veldig tennende. Får assosiasjoner til David Hasselhoff og sånn 80-tallshelter. Best om man ikke gjør en stor greie ut av bulen. Anonymous poster hash: f8f9e...eda 1
Gjest rådyr Skrevet 18. februar 2014 #15 Skrevet 18. februar 2014 Om jeg finner mannen tiltrekkende kan det nok hende blikket sveiper over, men det har ingenting å si for utfallet (tror jeg). Om man bare aner noe der er i uansett mer sexy enn en tydelig bul.
Hottrio Skrevet 18. februar 2014 #16 Skrevet 18. februar 2014 Jeg liker at det strutter, ja. Da vet jeg at han er godt utstyrt. Å ja......
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #17 Skrevet 18. februar 2014 Omtrent like attraktivt som camel-toe på kvinner... Anonymous poster hash: 420a2...ead
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #18 Skrevet 18. februar 2014 Helt ærlig, nei, det bryr jeg meg overhodet ikke om, og legger jeg merke til det, teller det negativt. Han må da kunne kle seg. Stor bul er harry, da er det noe feil med snittet i buksene. Jeg har også såpass med erfaring at jeg vet det er ikke er"what you see is what you get". Ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 7ccc8...289 1
Erazor Skrevet 18. februar 2014 #19 Skrevet 18. februar 2014 ...og der hadde jeg lest ordet «bul» så mange ganger at det totalt mistet betydningen for meg og ser ut som en snål sammensetning av bokstaver i stedet for et ord. For øvrig så er det ikke lurt å skue hunden på hårene (eller mannfolkene på bulen). Det finnes flere måter å legge den på, noen synes mer enn andre, og husk også at det ikke bare er kvinner som kan bruke push-up-undertøy.
Gjest Lille-pus Skrevet 18. februar 2014 #20 Skrevet 18. februar 2014 Kan ikke tenke meg et kleinere syn enn en kar som aller første gang jeg ser ham, kommer 'vaggende' mot meg med bul i buksa! Da venter jeg egentlig bare å at den optimale sjekkereplikken "Pule!" skal bli gryntet frem. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå