Gå til innhold

Booke ferie med depositum?


She_Leiva

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er helt ny på dette å reise utenlands uten at noen har ordnet alt klart for meg og at jeg bare har å sette meg på flyet og smile.

Finnes det noen reiseselskap der du kan booke fly og hotell, men ikke betale hele summen med det samme (altså eventuelt ett depositum for eksempel)? Har lyst til å booke til sommer/tidlig høst nå, men har ikke penger til å betale reisen før i slutten av Mai. Er så redd for at de beste alternativene for oss skal bli fullbooket før jeg får penger til å betale. Hvordan fungerer egentlig en slik ordning? Får man regning isåfall eller må man betale på flyplassen... Æsj, vet ikke hva jeg mener, men håper noen skjønner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du bestiller chartertur fra Star tour, Ving eller Apollo så betaler du bare et depositum innen den første uken. Resten betaler du ca 4 uker før du skal dra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt fra Startour, og depositumet kom på rundt 1800,- :-) og resten av betalingen skjer ca en måned før utreise, altså i mai.



Anonymous poster hash: 9ed15...8bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste store charterselskapene bruker depositum, slik som StarTour, Ving, Nazar, Apollo m.fl. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bestilte vi tur til Hurgada i Egypt for to dager siden. Igår begynte nyhetene om at en terreor-gruppe ønsket alle turister ut av landet så for som mulig etter at de angivelig hadde sprengt en buss med turister i lufta, der flere døde... Story of my life...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Annonse

Trodde depositum på chartertur er standard? Et depositum en ukes tid etter bestilling og resten 4 uker før man reiser. 

Anonymkode: 7a433...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...