AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Oj, som jeg ble dumpet! Jeg føler meg helt tom innvendig og har ikke lyst til å ha noe med menn å gjøre igjen noensinne. Sånn føles det. Er det forbigående? Hvordan gikk det med deg? Og tok det lang tid før du fikk troa tilbake? Anonymous poster hash: 0af6b...b88
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Naar det forst er over saa er det over, saa man glemmer endel av det. Men jeg var bitter og irrasjonell omtrent tre maaneder eller deromkring. Var noe lei i omkring 6 mnd - traff andre men klarte ikke helt aa investere meg. Men etter det var jeg over it. Gjorde selvsagt alt for aa kommeg meg videre - null kontakt og sosial media fra dag en, samt distraksjoner osv. Anonymous poster hash: ff9cb...167
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har blitt dumpet gang på gang på gang. Jeg føler meg ikke bitter i det hele tatt. Men ja, jeg har gitt opp. Gidder ikke møte flere som kan dytte meg ned i gjørma. Anonymous poster hash: d9a73...866
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har blitt dumpet gang på gang på gang. Jeg føler meg ikke bitter i det hele tatt. Men ja, jeg har gitt opp. Gidder ikke møte flere som kan dytte meg ned i gjørma. Anonymous poster hash: d9a73...866 TS her Når du har gitt opp (sånn som meg akkurat nå) er man jo bitter? Anonymous poster hash: 0af6b...b88 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Jeg ble ikke bitter, tok fra 0 dager til flere måneder før sorgen var over. Endret 17. februar 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 TS her Når du har gitt opp (sånn som meg akkurat nå) er man jo bitter? Anonymous poster hash: 0af6b...b88 Nei, jeg har ikke noe imot å være singel. Jeg har akseptert at kvinner ikke vil ha meg. Ingen grunn til å være bitter av den grunn. Min lykke er ikke avhengig av aksept fra en kvinne. Anonymous poster hash: d9a73...866 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Hva er galt med å være bitter? Tok meg 1 år å komme over bruddet. Med hjelp av psykolog og antidepressiva. Jeg har prøvd å date nye men jeg kommer nok aldri til å stole på en mann igjen. Menn har ødelagt meg. Anonymous poster hash: 9ff6e...c0f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Nei, jeg har ikke noe imot å være singel. Jeg har akseptert at kvinner ikke vil ha meg. Ingen grunn til å være bitter av den grunn. Min lykke er ikke avhengig av aksept fra en kvinne. Anonymous poster hash: d9a73...866 Generaliseringen i dette tilfelle er endel av definisjonen paa bitter. Folk misliker ordet saa sterkt at de nekter for at det gjelder dem, men "alle kvinner" eller "ingen kvinner" er en generalisering som kjennetegner noen som tenker irrasjonelt. Anonymous poster hash: ff9cb...167 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Generaliseringen i dette tilfelle er endel av definisjonen paa bitter. Folk misliker ordet saa sterkt at de nekter for at det gjelder dem, men "alle kvinner" eller "ingen kvinner" er en generalisering som kjennetegner noen som tenker irrasjonelt. Anonymous poster hash: ff9cb...167 Men hva er galt med å være bitter? Jeg skjønner ikke. Anonymous poster hash: 9ff6e...c0f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Generaliseringen i dette tilfelle er endel av definisjonen paa bitter. Folk misliker ordet saa sterkt at de nekter for at det gjelder dem, men "alle kvinner" eller "ingen kvinner" er en generalisering som kjennetegner noen som tenker irrasjonelt. Anonymous poster hash: ff9cb...167 Jeg mener ordet bitter er et moteord, og blir dermed brukt i både tide og utide. Gjerne på feil sted. Og spesielt her inne. Hadde jeg vært bitter hadde jeg nok spyttet litt negativiteter kvinners vei. Jeg har derimot bare akseptert at det er slik. Jeg lever godt alene. Anonymous poster hash: d9a73...866 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Jeg mener ordet bitter er et moteord, og blir dermed brukt i både tide og utide. Gjerne på feil sted. Og spesielt her inne. Hadde jeg vært bitter hadde jeg nok spyttet litt negativiteter kvinners vei. Jeg har derimot bare akseptert at det er slik. Jeg lever godt alene. Anonymous poster hash: d9a73...866 Jeg SPYR av ordet. Finn på noe annet! Utvid ordforrådet! Det teiteste jeg ser er folk som skriver på KG "du høres bitter ut." Ja, och? Hvem bryr seg? Skjønner ikke. Anonymous poster hash: 9ff6e...c0f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Å være bitter må jo være det kjedeligste man kan være! Jeg kan være mye men å være bitter..nei vet du hva det hadde jeg aldri orket. Og man plager jo ikke bare seg selv, men man plager også omgivelsene. Det som er rart, er at de menneskene jeg har møtt som VIRKELIG hadde hatt grunn til å være bitter ( alvorlig omsorgssvikt, seksuelt misbruk o.l), absolutt ALDRI er det. Jeg har faktisk ikke møtt en eneste menneske som virkelig har grunn til å være bitter som faktisk er det. Den psykiske mekanismen bak aner jeg ikke nok om, men har ihvertfall merket ekstremt tydelig at de som er bitre gjerne har hatt en barndom som hadde sine traumer men som ABSOLUTT hadde sine positive sider og, mange av dem kan være ekstremt selvmedlidende..gjesp! Anonymous poster hash: 18019...0e8 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 Å være bitter må jo være det kjedeligste man kan være! Jeg kan være mye men å være bitter..nei vet du hva det hadde jeg aldri orket. Og man plager jo ikke bare seg selv, men man plager også omgivelsene. Det som er rart, er at de menneskene jeg har møtt som VIRKELIG hadde hatt grunn til å være bitter ( alvorlig omsorgssvikt, seksuelt misbruk o.l), absolutt ALDRI er det. Jeg har faktisk ikke møtt en eneste menneske som virkelig har grunn til å være bitter som faktisk er det. Den psykiske mekanismen bak aner jeg ikke nok om, men har ihvertfall merket ekstremt tydelig at de som er bitre gjerne har hatt en barndom som hadde sine traumer men som ABSOLUTT hadde sine positive sider og, mange av dem kan være ekstremt selvmedlidende..gjesp! Anonymous poster hash: 18019...0e8 Hvorfor det? Hva er galt med å være bitter? Skulle som sagt ønske at folk kunne bruke et annet ord. Etter mye nederlag er det ikke rart man gir opp. Ikke bare menn som har dumpa meg og vært utro, jeg har også blitt mobbet, mishandlet og utsatt for seksuelle overgrep. Derfor har jeg problemer med å stole på menn! Anonymous poster hash: 9ff6e...c0f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #14 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor det? Hva er galt med å være bitter? Skulle som sagt ønske at folk kunne bruke et annet ord. Etter mye nederlag er det ikke rart man gir opp. Ikke bare menn som har dumpa meg og vært utro, jeg har også blitt mobbet, mishandlet og utsatt for seksuelle overgrep. Derfor har jeg problemer med å stole på menn! Anonymous poster hash: 9ff6e...c0f Hvorfor i allverden skal man gå rundt og være bitter? Forstår det rett og slett ikke? Hva gir det en egentlig, hvis man bestemmer seg for å sitte fast i hengemyr av selvmedlidenhet og "stakkars meg :-(((((((((((((" holdning så håper jeg at man holder det for seg selv, for såkalte "bitre" folk opplever jeg bare som enerverende, eller så får man oppsøke psykolog og øse sin "bitterhet" over folk som får betalt for å høre på. Anonymous poster hash: 18019...0e8 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #15 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor i allverden skal man gå rundt og være bitter? Forstår det rett og slett ikke? Hva gir det en egentlig, hvis man bestemmer seg for å sitte fast i hengemyr av selvmedlidenhet og "stakkars meg :-(((((((((((((" holdning så håper jeg at man holder det for seg selv, for såkalte "bitre" folk opplever jeg bare som enerverende, eller så får man oppsøke psykolog og øse sin "bitterhet" over folk som får betalt for å høre på. Anonymous poster hash: 18019...0e8 Da forstår ikke du det, frøken empatiløs! Jeg går til psykolog faktisk men kommer ikke over at jeg ble dumpa. Aldri. Anonymous poster hash: 9ff6e...c0f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #16 Skrevet 18. februar 2014 Oj, som jeg ble dumpet! Jeg føler meg helt tom innvendig og har ikke lyst til å ha noe med menn å gjøre igjen noensinne. Sånn føles det. Er det forbigående? Hvordan gikk det med deg? Og tok det lang tid før du fikk troa tilbake? Anonymous poster hash: 0af6b...b88 Helt til jeg møtte en ny.... Nei, vent - jeg har fortsatt et snev av bitterhet boende i meg. Det vil si - etter bruddet med eksen har jeg lært at alle menn kan svikte deg. Og at du dermed er den viktigste personen i ditt eget liv Jeg tillater menn inn i livet mitt, er nå i et nytt forhold, men blir å pleie meg selv først, og sette meg selv først, fordi jeg ikke lenger er så naiv at jeg tror at det finnes noe sånt som en "soulmate" eller "ekte kjærlighet". Også har jeg lært at ingen er uerstattelige, alle kan erstattes. Så ja.. jeg er kanskje fortsatt litt bitter, men det er ikke noe som er særdeles fremtredende i hverdagen. Jeg viser ikke disse tankene overfor min nye partner - jeg bare.., tenker det innerst inne. Anonymous poster hash: fd7ac...9ad
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #17 Skrevet 18. februar 2014 Helt til jeg møtte en ny.... Nei, vent - jeg har fortsatt et snev av bitterhet boende i meg. Det vil si - etter bruddet med eksen har jeg lært at alle menn kan svikte deg. Og at du dermed er den viktigste personen i ditt eget liv Jeg tillater menn inn i livet mitt, er nå i et nytt forhold, men blir å pleie meg selv først, og sette meg selv først, fordi jeg ikke lenger er så naiv at jeg tror at det finnes noe sånt som en "soulmate" eller "ekte kjærlighet". Også har jeg lært at ingen er uerstattelige, alle kan erstattes. Så ja.. jeg er kanskje fortsatt litt bitter, men det er ikke noe som er særdeles fremtredende i hverdagen. Jeg viser ikke disse tankene overfor min nye partner - jeg bare.., tenker det innerst inne. Anonymous poster hash: fd7ac...9ad Du er modig som er sammen med en ny. Det hadde jeg aldri turt. Jeg hadde bare gått rundt og ventet på å bli dumpa og det er slitsomt.. siden alle menn er utro og finner seg en ny dame lett som bare det. Anonymous poster hash: 9ff6e...c0f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #18 Skrevet 18. februar 2014 Du er modig som er sammen med en ny. Det hadde jeg aldri turt. Jeg hadde bare gått rundt og ventet på å bli dumpa og det er slitsomt.. siden alle menn er utro og finner seg en ny dame lett som bare det. Anonymous poster hash: 9ff6e...c0f Jeg går ikke rundt å direkte venter på at han skal finne seg en ny eller være utro, men jeg er ikke et sekund i tvil om at han kan gjøre det. Jeg innser jo at ALLE kan være utro, men jeg tar det når den dagen eventuelt kommer. Det er kjipt når man blir såra, men det svir bare en liten stund, så går det over igjen... Det viktigste er vel at det er morro mens det varer, eller? Anonymous poster hash: fd7ac...9ad
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #19 Skrevet 18. februar 2014 Helt til jeg møtte en ny.... Nei, vent - jeg har fortsatt et snev av bitterhet boende i meg. Det vil si - etter bruddet med eksen har jeg lært at alle menn kan svikte deg. Og at du dermed er den viktigste personen i ditt eget liv Jeg tillater menn inn i livet mitt, er nå i et nytt forhold, men blir å pleie meg selv først, og sette meg selv først, fordi jeg ikke lenger er så naiv at jeg tror at det finnes noe sånt som en "soulmate" eller "ekte kjærlighet". Også har jeg lært at ingen er uerstattelige, alle kan erstattes. Så ja.. jeg er kanskje fortsatt litt bitter, men det er ikke noe som er særdeles fremtredende i hverdagen. Jeg viser ikke disse tankene overfor min nye partner - jeg bare.., tenker det innerst inne.Anonymous poster hash: fd7ac...9ad Trist å lese Anonymous poster hash: 99ccb...598
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #20 Skrevet 18. februar 2014 Jeg går ikke rundt å direkte venter på at han skal finne seg en ny eller være utro, men jeg er ikke et sekund i tvil om at han kan gjøre det. Jeg innser jo at ALLE kan være utro, men jeg tar det når den dagen eventuelt kommer. Det er kjipt når man blir såra, men det svir bare en liten stund, så går det over igjen... Det viktigste er vel at det er morro mens det varer, eller? Anonymous poster hash: fd7ac...9ad Det er absolutt bra å leve i nuet Men jeg tenker sånn at da er det ikke vits å planlegge ferier eller noe, for det kan jo bli slutt! Den ventinga er så kjip. Anonymous poster hash: 9ff6e...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå