Lillablogger Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Hei Torsdag 30 januar fikk jeg utført konisering etter jeg hadde fått påvist celleforandringer grad 3. Jeg hadde det så travelt etter jeg var ferdig at jeg glemte helt å spørre legen hvor lang tid jeg måtte vente med å ha samleie igjen og det stod heller ikke noe om det i infobrevet jeg fikk sammen med innkallingen. Det har jo nå snart gått tre uker siden inngrepet og jeg det gikk smertefritt for seg og jeg har ikke opplevd noen bivirkninger i ettertid. Nå begynner både jeg og samboer å bli litt utålmodige. Oralsex og analsex blir litt for kjedelig for meg i lengden og jeg savner vanlig sex skikkelig nå. Har prøvd å lese meg fram på nett men blir ikke klokere av det, det veksler mellom å stå 2,34,6 uker osv. Jeg orker heller ikke å sitte på vent i telefonen i laaaaang tid, prøvde å ringe sykehuset men ga til slutt opp da jeg ikke fikk svar Er det noen her inne som kan svare på når dere hadde sex igjen etter konisering? Hvor lenge ventet dere? Og gikk det bra/ikke bra? Setter pris på svar
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Vi ventet vel fem-seks uker etter konisering før vi hadde sex. Hadde nok ikke trengt å vente så lenge, men vi var ikke flinke til nok til å vente etter biopsien ,og det ble så mye søl at vi ville være på den helt sikre siden. To-tre uker tror jeg er det vanlige, så jeg tror du er ganske trygg nå . Kan jo prøve forsiktig hvert fall;). Anonymous poster hash: 0a9e1...f4c
Pialill Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Jeg fikk beskjed om null bading, sex og tampongbruk de første 4 ukene på Haukeland og gjerne litt lengre dersom jeg blødde enda.
Lillablogger Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2014 Jeg går å venter på å få mensen nå, får det sikkert i dag elr i morgen. Så da må jeg uansett vente en liten uke til Men da prøver vi litt forsiktig etter jeg er ferdig med mensen og håper at det går bra, har sluttet helt å blø etter "inngrepet" for ca en uke siden så Vi ventet vel fem-seks uker etter konisering før vi hadde sex. Hadde nok ikke trengt å vente så lenge, men vi var ikke flinke til nok til å vente etter biopsien ,og det ble så mye søl at vi ville være på den helt sikre siden. To-tre uker tror jeg er det vanlige, så jeg tror du er ganske trygg nå . Kan jo prøve forsiktig hvert fall;). Anonymous poster hash: 0a9e1...f4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå