Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på noe nytt å spille, noe utfordrende men morsomt

Tidligere spill:

League of legends

World of Warcraft

Smite

Diablo 3

SWTOR

Lord of the rings online

Jeg liker veldig godt spill som World of Warcraft, type mmo rpg spill, men føler at alle de nye expansionene og patchene har gjort spillet litt enkelt og kjedelig, så leter etter noe lignende på en måte, noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Path of Exile.

Jeg har spilt alle de du nevner, men Path er virkelig artig =)

Det er litt som Diablo2, når du har valgt deg en build så kan du ikke bare respecce,

utrolig mye valg av muligheter, spells dropper så det er ikke spells per class osv.

Det er laget av gamers for gamers, og det er helt gratis. Bare last ned og spill i vei.

Anonymous poster hash: 92181...f00
Skrevet

Har hørt om det, men aldri prøvd det, får prøve da:D

Skrevet

Ja gjør det =)

Hvis du har noen spm bare spør...

Og når du lager builden din, talent-tree er enormt..så man er litt i jungelen som noob..

Siden man ikke kan respecce lagde jeg meg toon nr 2, siden builden til min første toon var skikkelig dårlig.

Jeg fulgte en build fra nettet nå, hvis du vil lage en selv så vil jeg råde deg til å lese litt først =) Og...sette points i health er et must!

Bosser er også harde, ikke bare sånn Hogger i WOW...

Skrevet

Guild Wars 2 er konge.

Hjelper deg gledelig med å komme deg opp og igang om du skulle dukke opp i spillet =)

Spillet er Free to play, men man må kjøpe selve spillet. De oppdaterer historien og legger til nye ting man kan gjøre tøtt og stadig, en såkalt Living story, i Januar var det dette:

Og imorgen så starter dette:

Det jeg liker best med guild wars er at man må ikke kjenne masse folk for å kunne gjøre såkalt top level content, det er bare å dukke opp, alt er åpent for alle, for det skjer ute i verdenen, ikke i lukket en dungeon (men de har også dungeons om man skulle ønske det). Alle som bidrar, blir belønnet.

Det er ett alle hjelper alle spill, dør du kommer det alltid noen å hjelper deg opp, selv om de egentlig holdt på med noe helt annet. Ser du en ranger som skyter på noe så kommer alltid noen å hiver opp en flammevegg så pilene til rangeren tar fyr og gjør ekstra skade.

Lurer man på noe er det bare å spørre i Map chat, så får man faktisk skikkelige svar, ikke hets.

Syns det er ett helt fantastisk spill og måten det er lagt opp på gjør at spillere hjelper hverandre.

Finnes også PVP og WvW og WvWvW. WvW er World vs world, som er hele servere som angriper hverandre. Det foregår på ett eget kart, så man velger om man vil ta del i det eller ei.

Anonymous poster hash: 9a0ff...241
Skrevet

Guild Wars 2 er konge.

Hjelper deg gledelig med å komme deg opp og igang om du skulle dukke opp i spillet =)

Spillet er Free to play, men man må kjøpe selve spillet. De oppdaterer historien og legger til nye ting man kan gjøre tøtt og stadig, en såkalt Living story, i Januar var det dette:

Og imorgen så starter dette:

Det jeg liker best med guild wars er at man må ikke kjenne masse folk for å kunne gjøre såkalt top level content, det er bare å dukke opp, alt er åpent for alle, for det skjer ute i verdenen, ikke i lukket en dungeon (men de har også dungeons om man skulle ønske det). Alle som bidrar, blir belønnet.

Det er ett alle hjelper alle spill, dør du kommer det alltid noen å hjelper deg opp, selv om de egentlig holdt på med noe helt annet. Ser du en ranger som skyter på noe så kommer alltid noen å hiver opp en flammevegg så pilene til rangeren tar fyr og gjør ekstra skade.

Lurer man på noe er det bare å spørre i Map chat, så får man faktisk skikkelige svar, ikke hets.

Syns det er ett helt fantastisk spill og måten det er lagt opp på gjør at spillere hjelper hverandre.

Finnes også PVP og WvW og WvWvW. WvW er World vs world, som er hele servere som angriper hverandre. Det foregår på ett eget kart, så man velger om man vil ta del i det eller ei.

Wow, Guild Wars 2 må jeg prøve, så veldig bra ut:D Får prøve Path først, også Guild Wars når jeg får lønning på mandag, haha^^

Skrevet

Rift

Looks cool too, nå har jeg mye å gjøre:D

Skrevet

Naa, Jeg kjøpte også GW2... Mange som blei skuffa. Finnes ikke noe prøv-gratis istedetfor å kjøpe hele spillet da?

Skrevet

Naa, Jeg kjøpte også GW2... Mange som blei skuffa. Finnes ikke noe prøv-gratis istedetfor å kjøpe hele spillet da?

Ser ikke sånn ut :(

Skrevet

Når spilte du det sist? Mye som har forandret seg bare siste halvåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...