Gå til innhold

Teoritentamen eller zensor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta teorien snart, og har kjøpt ukestilgang på teoritentamen.no. Jeg har bestått teoritentamen 11 ganger på rad nå, og har derfor også prøvd if sine teoriprøver her: http://www.if.no/web/no/privat/radogtips/gratisteoriprove/pages/default.aspx

Men jeg synes teoriprøvene til if var en del vanskeligere enn på teoritentamen. Har noen erfaring med disse, og vet hvilken vanskelighetsnivå som er mest representativt for den ekte teoriprøven?

Teoriprøven hos if har også elendig gramatikk, og derfor lurer jeg på hvor bra den er.



Anonymous poster hash: b9a7a...401
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ta teorien snart, og har kjøpt ukestilgang på teoritentamen.no. Jeg har bestått teoritentamen 11 ganger på rad nå, og har derfor også prøvd if sine teoriprøver her: http://www.if.no/web/no/privat/radogtips/gratisteoriprove/pages/default.aspx

Men jeg synes teoriprøvene til if var en del vanskeligere enn på teoritentamen. Har noen erfaring med disse, og vet hvilken vanskelighetsnivå som er mest representativt for den ekte teoriprøven?

Teoriprøven hos if har også elendig gramatikk, og derfor lurer jeg på hvor bra den er.

Anonymous poster hash: b9a7a...401

Ironisk nok klarte jeg å skrive grammatikk med en n :fnise:

Anonymous poster hash: b9a7a...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært borti if sine teoriprøver. Brukte selv teoritentamen og synes det var kjempe nyttig! Tok testen til jeg hadde 0-1 feil en del ganger, så gikk det strålende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært borti if sine teoriprøver. Brukte selv teoritentamen og synes det var kjempe nyttig! Tok testen til jeg hadde 0-1 feil en del ganger, så gikk det strålende.

Okei, men det lover jo godt :) Fikk du mange like oppgaver på den virkelige teoriprøven, eller var de mye omformulert?

Anonymous poster hash: b9a7a...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoriprøven består jo av småting som skiller svarene, altså et komma på feil plass eller noe... Kjekt å være forberedt på det verste. Det viktigste er å lese spørsmålene og alternativene nøye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare prøvd teoritentamen, og var veldig fornøyd :) I tillegg leste jeg boka, og tok det jeg fant av gratisprøver. 1 feil på selve prøven, besto på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tørre å påstå at teoritentamen er ganske lik teoriprøven :) Selvfølgelig må de jo omformulere en del spørsmål, men du kjenner dem igjen allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...