Gå til innhold

Scooter - vespa, kisbee, vivacity


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datteren min skal ta mopedlappen nå og vi er på leting etter en scooter. Hun har selv plukket ut Vespa, Peugeot Viva City og Peugeot Kisbee, så jeg tenker det blir en av de. Noen som har erfaring med de? Jeg mener hun bør ha en 2-takt blant annet fordi disse drar bedre, og derfor blir kisbee litt uaktuell. Men denne er billigere ny og den er også mulig å få tak i akkurat nå, slik at hun får begynne å kjøre fortest mulig. Det er lite som ligger ute på finn, og kan hende hun må vente et par måneder før vi får tak i en Viva City eller Vespa..

Hva tenker dere? Kom med erfaringer og innspill. :)

Anonymous poster hash: a72db...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min skal ta mopedlappen nå og vi er på leting etter en scooter. Hun har selv plukket ut Vespa, Peugeot Viva City og Peugeot Kisbee, så jeg tenker det blir en av de. Noen som har erfaring med de? Jeg mener hun bør ha en 2-takt blant annet fordi disse drar bedre, og derfor blir kisbee litt uaktuell. Men denne er billigere ny og den er også mulig å få tak i akkurat nå, slik at hun får begynne å kjøre fortest mulig. Det er lite som ligger ute på finn, og kan hende hun må vente et par måneder før vi får tak i en Viva City eller Vespa..

Hva tenker dere? Kom med erfaringer og innspill. :)

Anonymous poster hash: a72db...c2c

Vi har en Vivacity. Helt grei moped uten store problemer. Kjører godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...