Gå til innhold

Andregangsfødende...når fødte du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åtte dager før termindatoen med andre, ti dager før med første..

Anonymous poster hash: b9f37...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dager etter UL-termin (5 dager etter mens-termin), førstemann kom 5 dager etter UL/mens-termin.



Anonymous poster hash: ca2eb...f3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte jente seks dager før andre gang.

Første var en gutt, igangsatt 16 dager over.

Jentene "sitter løsere" sa jm (med glimt i øyet) uken før jeg fødte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke for min mor! :fnise:

Broren min er førstefødt, og ble født 11 dager over termin. Mamma var i fødsel godt over ett døgn.

Jeg var nummer to, ble født 9 dager før termin, og kom som et olja lyn! Fra første tegn til fødsel, og til jeg var ute gikk det 5 timer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er nemlig det jordmor sa til meg også. Det er vanlig at man går over med gutter. Man ser det samme i dyreverden: Kuer som går på overtid går i 95% av tilfellene med oksekalver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andremann (gut) kom 3 veker før termin, igangsatt pga. antydning til svangerskapsforgiftning. Førstemann (gut) kom 5 veker før termin, igangsatt pga. svangerskapsforgiftning. Eg kunne nok ha gått lenger med andremann, for forgiftninga var berre så vidt begynt å visa seg, men dei valgte å setta igang ved første antydning, sidan formen min etter fødsel første gong ikkje var noko å skryta av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nemlig det jordmor sa til meg også. Det er vanlig at man går over med gutter. Man ser det samme i dyreverden: Kuer som går på overtid går i 95% av tilfellene med oksekalver.

Oi, virkelig? Så interessant! :)

Er det utovertissen som tar sånn tid å strekke da mon tro..? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei hun sa at gutta er så mye mer knyttet til moren. ;)

Det er i allefall et hormon som gjør at fødselen starter, og jeg mener det kom fra barnet når det var klart? Det er sikkert noen her som vet dette bedre enn meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andremann kom fem dager før termin, førstemann kom tre dager før, begge er altså gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kom fire dager før ul- og menstermin (samme). Andre kom på ul-termin, tre dager før menstermin. Begge jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre ble født 6 dager etter termindato, første ble født 7 dager etter termindato, igangsatt.

Begge er jenter.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...