AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Jeg sluttet for ca 3 mnd siden. Jeg leste at flimmerhårene nå reiser seg etter 3-9 mnd. Men jeg lurer på en ting, er det normalt med veldig ubehag i halsen, det er nesten som det til tider er ubehaglig og puste med munnen feks. Kan på kanten forveksles med tungpust, men jeg hiver ikke etter pusten eller noe slik, Kan dette skyldes at flimmerhårene vokser/reiser seg igjen? Andre som opplevde noe lignende? Anonymous poster hash: 84e85...59d
Gjest me2u Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Husker det selv da jeg sluttet. Trodde alt skulle bli bedre, men først blir det verre. Hadde masse bronkitt fordi flimmerhårene var overfølsomme da de reiste seg igjen. Merker også først etter at jeg sluttet å røyke hvor sykt dårlig kondis jeg hadde sikkert fordi jeg automatisk begynte å bevege meg mer Blir iallefall bedre :D
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Hmmm, merket ingenting jeg Anonymous poster hash: 0ef9f...10e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Jeg hadde forferdelige host og kløing. Verre enn da jeg røykte. Blir bedre etterhvert Hold ut! Flink du er som slutter å røyke. Selv har jeg vært røykfri i over ti år nå Anonymous poster hash: 370ad...7bb
Gumman87 Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Jeg ble tungpustet når jeg slutta men det gikk over etter noen dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå