Gå til innhold

Prompe slim..Normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å lese meg frem på google, men det kommer bare opp alvorlig tarmsykdommer. :sjokkert: Det er litt skremmendes, men jeg har ikke blod i avføring - noe som også er symptom på tarmsykdommene.

Det er snakk om flere ganger om dagen at det skjer, selvsagt på do. Jeg tør ikke prompe ellers, for er redd det skal komme slim :glare:

Er det noen måte å ''kurere'' det på, og er det i det hele tatt normalt?

Hvorfor skjer det meg?



Anonymous poster hash: e9768...278
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å lese meg frem på google, men det kommer bare opp alvorlig tarmsykdommer. :sjokkert: Det er litt skremmendes, men jeg har ikke blod i avføring - noe som også er symptom på tarmsykdommene.

Det er snakk om flere ganger om dagen at det skjer, selvsagt på do. Jeg tør ikke prompe ellers, for er redd det skal komme slim :glare:

Er det noen måte å ''kurere'' det på, og er det i det hele tatt normalt?

Hvorfor skjer det meg?

Anonymous poster hash: e9768...278

Slenger meg på denne, har akkurat samme problem.

Anonymous poster hash: c2ad3...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alle har jo en del slim i tarmen for å "smøre" den - kanskje dere som sliter med det har en overproduksjon av slim i tarmen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør også det ofte. Det er perioder der jeg har mye luft i magen. Plages du også med det? Må sies at jeg har sensitiv tarm i tillegg..



Anonymous poster hash: 9f696...a11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør også det ofte. Det er perioder der jeg har mye luft i magen. Plages du også med det? Må sies at jeg har sensitiv tarm i tillegg..

Anonymous poster hash: 9f696...a11

Ja jeg gjør i grunn det. Er det ingen som vet noe mere om det??

Anonymous poster hash: e9768...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er direkte normalt. Et uhell av og til har sikkert de fleste hatt. Men dersom det ikke har vært slik tidligere, ville jeg tatt det opp med lege. Bare for å utelukke kreft m.m.

Anonymous poster hash: a09ff...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forveksler promp med løs mage. Derfor kommer det dritt når du ikke holder igjen og slepper en.

Anonymous poster hash: 41372...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Irritabel tarm, og da kan de skje at det kommer slimete promper. Utrolig ekkelt! Det er ikke diare som en over skriver, for å si det sånn så merker en stor forskjell på diare og promper med slim i! Prompene er som sagt slimete, litt misfarget og stinker ille.

For å unngå dette så må jeg være ektremt nøye med kostholdet, og unngå ting jeg vet trigger magen.



Anonymous poster hash: 708b3...617
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forveksler promp med løs mage. Derfor kommer det dritt når du ikke holder igjen og slepper en.

Anonymous poster hash: 41372...d3a

Vet ikke med TS, men her er det slim uten avføring, altså blankt. Lekke ikke i trusa, men man merker det når man er på do.

Anonymous poster hash: c2ad3...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne opplevde det før jeg fikk vite at jeg har cøliaki.



Anonymous poster hash: ecaac...d46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...