Gå til innhold

Muskler i bryst og smerter


Maestro

Anbefalte innlegg

Noen andre som har det?

Er generelt stiv i ryggen,å på venstre side av kroppen ved brystet, så er jeg steinhard. Dette går helt ned i armhulen min og ned på siden. Ikke nok med det mine damer og herrer, det kommer og smerter mellom ribbeina mine.

Av og til, så er det så vondt at det kjennes ut som et hjerteinfarkt. Sliter og med pustevansker(slitsomt og puste,føles ut som at noe i brystet og halsen strammer seg og bllkkerer luftveiene mine)

Jeg er bare 21, hatt dette siden juni i fjor.

Noen her som har erfaring med dette? Går til kiropraktor, det hjelper ikke med brystet og pustevanskene mine. Blitt testet for astma. Fått slengt i fleisen at det er angst.

skal snart til lege igjen, skal jeg kreve røngten? Kjenner jeg er sliten og lei, blir ofte svimmel av disse pustevanskene mine.

Har vurdert arkunpuktur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slitt med det samme selv, men kun i et par uker. Støl / vondt i brystet, vondt når jeg pustet. Aner ikke hva det kom av, men trente mye på den tiden.. Lurer kanskje på om "pec decks" apparatet bidro til dette. Hos meg gikk det over etter at jeg skippet et par bryst økter, så er vel kanskje noe annet du har.

Går du litt fremoverlent eller går du med brystkassa ut? Dette kan også ha en sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg gikk mye fremover før, men har gått skikkelig inn for å bedre holdningen min. Spesiellt etter jeg begynte å trene styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...