Gå til innhold

Skal dere sminke dere selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frisøren skal etter planen sminke meg, ja, men jeg skal ha en prøvetime først uken før bryllupet slik at jeg får sett om hun kan sine saker eller ikke før jeg bestemmer meg helt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisøren min, som også er kusina mi, skal ta seg av hele hodet mitt(tror kanskje jeg klarer å feste øredobbene selv), men hun har håret til mine tre brudepiker og forloveren min i tillegg, så hun må nok holde på en liten stund ja...

Vi skal hjelpe til med hverandres hår også, jeg skal ta hodet til eldste lillesøster, jeg tror nemlig bruden kan ha godt av å konsentrere seg litt om noe annet den dagen, for å roe nervene litt :P

Skrevet

Først sminkør, så rett over gata til frisør.

Amatør som meg klarer det ikke selv. (Når det virkelig gjelder, har jeg en tendens til feks å bare få det ene øyet bra til med øyeskygge :hoho: )

m

Gjest Odense
Skrevet

Kjøpt meg ny og ekslusiv sminke idag. 8) Fikk dama i parfymeriet finne fin sminke som jeg passet meg, hun var kjempe flink, så nå gleder jeg meg til å sminke meg selv på den store dagen. Sikkelige delikate å lekre farger :-) :-)

Skrevet

Nei, jeg skal ikke sminke meg selv. Jeg skal til en salong hvor de har både frisører og make-up - "folk" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...