Gjest Gunfreak Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Dama og jeg hadde brytekamp i senga i dag, vi har ca. lik vekt, men jeg som en ung sterk mann har styrken til min fordel, jeg er også langt mykere i bein og armer, så mens hun for det meste bare kan bruke armene kan jeg gå "all monkey" på henne, holde henne nede med beina, eller holde henne nede med armene og stikke tærne mine i øra hennes. She had no chance!! 7
Gjest Jørild Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Lucky you, jeg taper alltid. Menn har dessverre en tendens til å være større of sterkere. Irriterende! Men bare vent en dag, da kommer hevnen
Sapientia Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Dama og jeg hadde brytekamp i senga i dag, vi har ca. lik vekt, men jeg som en ung sterk mann har styrken til min fordel, jeg er også langt mykere i bein og armer, så mens hun for det meste bare kan bruke armene kan jeg gå "all monkey" på henne, holde henne nede med beina, eller holde henne nede med armene og stikke tærne mine i øra hennes. She had no chance!! Hahaha! Jeg liker at typen er sterkere enn meg jeg da
Gjest Heartbeat Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Gratulerer så mye med dame Det fortjener du
Mike Waters Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Konge. Min favoritt er å sette meg på magen hennes og prompe! Ikke din altså, men min.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Ok? Anonymous poster hash: ac24d...59d
Gjest Coolaid Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Menn har en overlegen styrke fra naturens side. Er det den vi feirer? (siden dette er lett match og ikke en fair kamp haha )
Gamerfrue Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Gratulerer!! Sist kjæresten fikk et sånt overtak på meg, så puttet jeg (nesten) isbiter i tøflene hans. Han busta meg da jeg sto på huet i fryseren. So do not believe you are safe yet...
Gjest Gunfreak Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Gratulerer!! Sist kjæresten fikk et sånt overtak på meg, så puttet jeg (nesten) isbiter i tøflene hans. Han busta meg da jeg sto på huet i fryseren. So do not believe you are safe yet... Vel hun slåss som en jente, med biting, inkludert trusler om å bite junior. Men skal sies at jeg lugget henne da(med trærne mine)
Sapientia Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Konge. Min favoritt er å sette meg på magen hennes og prompe! Ikke din altså, men min. Ikke gi han noen "fine" idéer her ... Vel hun slåss som en jente, med biting, inkludert trusler om å bite junior. Men skal sies at jeg lugget henne da(med trærne mine) noe må jeg jo gjøre, din ape
Avalon Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 Jeg taper også alltid... eneste gangene jeg får litt overtak er når han glemmer å låse bena mine. Da får han litt problemer, meeen, jeg taper allikevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå