AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Jeg hater nesen min mer en noe annet. Den er utrolig stor og brei, i tillegg har den klump oppå. Det tærer så utrolig mye på selvtilliten min, og jeg har blitt mobbet for den flere ganger. Jeg er jente, og jeg føler den ødelegger meg. Hva skal jeg gjøre, noen som sliter med det samme? Dette høres litt teit ut.. men kunne dere ha datet en jente som hadde hatt større nese en dere? Anonymous poster hash: 95905...b9a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Denne stornesa jenta fikk ALLE de kjekke guttene, så ikke la nesa stoppe deg fra å leve. Anonymous poster hash: 8101f...2b1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Denne stornesa jenta fikk ALLE de kjekke guttene, så ikke la nesa stoppe deg fra å leve. Anonymous poster hash: 8101f...2b1 hvem? du? Anonymous poster hash: 95905...b9a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Syns store neser er søtt, jeg! Det samme gjelder store fortenner, fregner, og krøller Anonymous poster hash: b64b7...184
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå