AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Del Skrevet 16. februar 2014 Senga mi knakk i natt etter en heftig omgang samleie, så nå må jeg kjøpe meg ny. Men har dessverre ikke penger akkurat nå og vurderer betalingsutsettelse. Vet renta er høy men jeg får betalt ned alt til sommeren. Koster ca 6000 kr for den jeg vil ha. Eller hadde dere ventet til sommeren med å kjøpe seng? Nå ligger jeg på madrass, og det går jo greit selv om det ikke er optimalt Anonymous poster hash: a419c...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Del Skrevet 16. februar 2014 har du ikke penger så venter du eller så kjøper du det du KAN ta deg råd til nå. prøv så langt det lar seg gjøre å ikke bruk penger på nedbetaling. billigere for deg å vente til sommeren Anonymous poster hash: 48e6b...dc3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 16. februar 2014 #3 Del Skrevet 16. februar 2014 Skrytetråd. Hvordan får du ellers fremhevet hvor heftig du er i senga? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Del Skrevet 16. februar 2014 Skrytetråd. Hvordan får du ellers fremhevet hvor heftig du er i senga? Haha! Jealous much? Jeg kunne evt tatt det på kredittkort men jeg er jo enig i at det ikke er lurt å kjøpe ting på kreditt. Er bare så kjipt å sove på en madrass, selv om det ikke er SÅ lenge igjen til sommeren.. Syns generelt senger er ganske dyrt, men 6000 kr koster de vel til sommeren og, det er en helt grei pris. Anonymous poster hash: a419c...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Del Skrevet 16. februar 2014 kan du ikke finne en som er på tilbud da. Anonymous poster hash: 48e6b...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Del Skrevet 16. februar 2014 Finn en gratis seng på Finn. Anonymous poster hash: 1f691...2b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Del Skrevet 16. februar 2014 kan du ikke finne en som er på tilbud da. Anonymous poster hash: 48e6b...dc3 Jo, jeg har jo funnet en på tilbud til kr 6000 men jeg har ikke de pengene nå. Ser at Bohus tilbyr noe som heter Casa-kort, men renten var veldig høy da.. Er vel mest fornuftig å vente til sommeren selv om det er kjipt å sove kun på en madrass. Anonymous poster hash: a419c...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Del Skrevet 16. februar 2014 Ingen penger - ingen seng Anonymous poster hash: c3c3d...7ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Del Skrevet 16. februar 2014 Senga mi knakk i natt etter en heftig omgang samleie, så nå må jeg kjøpe meg ny. Men har dessverre ikke penger akkurat nå og vurderer betalingsutsettelse. Vet renta er høy men jeg får betalt ned alt til sommeren. Koster ca 6000 kr for den jeg vil ha. Eller hadde dere ventet til sommeren med å kjøpe seng? Nå ligger jeg på madrass, og det går jo greit selv om det ikke er optimalt Anonymous poster hash: a419c...25a Kanskje du kan ta deg en tur til Fretex for å se om du kan finne en billig og fint brukt seng, slik at du slipper å vente så lenge Anonymous poster hash: e58d4...79b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2014 #10 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) For tiden frem til sommeren så er det faktisk en knakende god idè å sjekke på Finn.no etter senger som gis bort. Madrassen har du jo alt Endret 16. februar 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #11 Del Skrevet 16. februar 2014 For tiden frem til sommeren så er det faktisk en knakende god idè å sjekke på Finn.no etter senger som gis bort. Madrassen har du jo alt Takk for tips! Madrassen min er ganske..ekkel for å si det mildt, har skjedd mye action i den senga så nettopp derfor jeg vil ha ny. Satser derfor på en helt ny seng om noen mnd når jeg har kvittet meg med litt gjeld og diverse. Anonymous poster hash: a419c...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #12 Del Skrevet 16. februar 2014 Senga mi knakk i natt etter en heftig omgang samleie, så nå må jeg kjøpe meg ny. Men har dessverre ikke penger akkurat nå og vurderer betalingsutsettelse. Vet renta er høy men jeg får betalt ned alt til sommeren. Koster ca 6000 kr for den jeg vil ha. Eller hadde dere ventet til sommeren med å kjøpe seng? Nå ligger jeg på madrass, og det går jo greit selv om det ikke er optimalt Anonymous poster hash: a419c...25a Merkelig måte å beskrive sex på. Men, som de andre sier: Ingen penger - Ingen seng. De har skumgummimadrasser til 79kr på Ikea. Kjøp to slike og legg rett på gulvet, så kan du vente til sommeren kommer med å kjøpe deg den du vil ha. Anonymous poster hash: 0d74f...fd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 16. februar 2014 #13 Del Skrevet 16. februar 2014 Du får har madrasser på gulvet ... i tilfelle du får flere utbrudd av " heftig omgang samleie" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #14 Del Skrevet 16. februar 2014 Du får har madrasser på gulvet ... i tilfelle du får flere utbrudd av " heftig omgang samleie" *Fniiis* ja hehe Skal være flink til å spare så jeg kan kjøpe meg en seng som tåler en trøkk. Anonymous poster hash: a419c...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #15 Del Skrevet 17. februar 2014 Du bør vente til august (evt. januar) med å kjøpe seng. Det er da møbelhusene har salg. Anonymous poster hash: bf527...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kreps Skrevet 17. februar 2014 #16 Del Skrevet 17. februar 2014 Skrytetråd. Hvordan får du ellers fremhevet hvor heftig du er i senga? Trenger jo ikke være heftig i sengen for at den knekker. Kanskje hun selv, og partneren rett og slett er så feit at sengen ikke klarte å holde de oppe. At det ble for mye når 250 kg så smått begynte å skvulpe rundt i sengen i forsøk på noe som kan ligne på ett samleie. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #17 Del Skrevet 18. februar 2014 For det første får du mange billige og gratis senger på finn.no. Så kjøper du evt ny madrass/overmadrass, hvis du syns det er ekkelt med brukt. For det andre, får du mange senger for langt under 6000 kr på ikea, jysk og andre steder. Man kjøper ikke en seng til 6000 dersom man ikke har penger til det!Anonymous poster hash: 8bcdf...fcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #18 Del Skrevet 19. februar 2014 For det første får du mange billige og gratis senger på finn.no. Så kjøper du evt ny madrass/overmadrass, hvis du syns det er ekkelt med brukt. For det andre, får du mange senger for langt under 6000 kr på ikea, jysk og andre steder. Man kjøper ikke en seng til 6000 dersom man ikke har penger til det!Anonymous poster hash: 8bcdf...fcc Du trenger ingen madrass i sengene for å overføre veggelus! Anonymous poster hash: bf527...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå