AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Har blitt kjent med en mann som er en del eldre enn meg. Vi har møttes flere ganger, delt klemmer og vært borti hverandre "uskyldig". Men jeg ønsker meg litt mer tror jeg? Vi har sendt meldinger til hverandre som har vært litt seksuelle, men når vi er sammen virker det ikke som han er interessert i noe slikt. Kan det hende han holder tilbake siden han er nesten dobbelt så gammel som meg? Jeg er i tjueåra. Jeg vet ikke hvordan jeg skal lese om han er interessert, og jeg er veldig dårlig på å ta hint. Men jeg vil heller ikke si noe, siden jeg er litt redd for at han skal synes jeg er alt for ung og ikke ser på dette som noe mer enn et vennskap. Men det er noen kommentarer som kommer frem når vi tekster som gjør at jeg begynne å lure? Jeg vet jo vi er på to helt forskjellige steder, men vi har et fint vennskap, men jeg blir så forvirra og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Og ja, jeg er redd for å ta det opp med han fordi da kan jeg ende opp med å ødlegge alt. er så usikker på hvordan jeg skal gå frem. Anonymous poster hash: 80a03...900
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Når dere har møttes i hvilken sammenheng har det vært? Hvordan ble dere kjent og hvordan begynte dere å skrive med hverandre?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Når dere har møttes i hvilken sammenheng har det vært? Hvordan ble dere kjent og hvordan begynte dere å skrive med hverandre? Vi ble kjent ved en tilfeldighet, og har møttes noen ganger med flere mennesker. Vi utvekset etter hvert nummer og når den gruppen med mennesker ikke møttes mer forsatte vi å ha kontakt da vi fikk god kontakt i den situasjonen. (vil ikke utdype akkurat i hvilken situasjon vi møttes ). Når vi har møttes på egenhånd i ettertid har det vært på kjøreturer og hjemme til han hvor vi ser film. Har blitt sittende oppe hele natta sammen og sett ting før han har kjørt meg hjem. Sender meldinger hver dag, og har møttes flere ganger denne siste uka. Anonymous poster hash: 80a03...900
Nettinettet Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Vi ble kjent ved en tilfeldighet, og har møttes noen ganger med flere mennesker. Vi utvekset etter hvert nummer og når den gruppen med mennesker ikke møttes mer forsatte vi å ha kontakt da vi fikk god kontakt i den situasjonen. (vil ikke utdype akkurat i hvilken situasjon vi møttes ). Når vi har møttes på egenhånd i ettertid har det vært på kjøreturer og hjemme til han hvor vi ser film. Har blitt sittende oppe hele natta sammen og sett ting før han har kjørt meg hjem. Sender meldinger hver dag, og har møttes flere ganger denne siste uka. Anonymous poster hash: 80a03...900 Jeg tenker at du egentlig bare skal se litt ann hvordan det går, og eventuelt ta initiativ til å fortelle han at du liker å være sammen med han og at du liker han..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå