AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Del Skrevet 16. februar 2014 Vi sliter SÅ med å finne navn til gutten i magen. Vi vil ha et enkelt, stødig, norsk eller gjerne norrønt navn, men klarer ikke å finne alternativer vi begge er enige om. Navn jeg liker, men som av forskjellige grunner er uaktuelle: Aksel, Stian, Trym, Amund, Magnus, Sigurd... Det kan godt være litt uvanlig, men det skal være et klart navn som folk skjønner at er et navn og ikke et krydder eller en diagnose (for å sette det litt på spissen). Jeg synes navn med to stavelser er finest, og at f.eks. Ask blir litt "bråstopp" når man sier det (selv om det ellers er et fint navn). Jeg blir veldig, veldig glad for gode forslag! Anonymous poster hash: f6746...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 16. februar 2014 #2 Del Skrevet 16. februar 2014 Sverre Håkon Birger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Del Skrevet 16. februar 2014 Bjørnar Svein Tore Inge Torbjørn Anonymous poster hash: 8fde8...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 16. februar 2014 #4 Del Skrevet 16. februar 2014 Vi sliter SÅ med å finne navn til gutten i magen. Vi vil ha et enkelt, stødig, norsk eller gjerne norrønt navn, men klarer ikke å finne alternativer vi begge er enige om. Navn jeg liker, men som av forskjellige grunner er uaktuelle: Aksel, Stian, Trym, Amund, Magnus, Sigurd... Det kan godt være litt uvanlig, men det skal være et klart navn som folk skjønner at er et navn og ikke et krydder eller en diagnose (for å sette det litt på spissen). Jeg synes navn med to stavelser er finest, og at f.eks. Ask blir litt "bråstopp" når man sier det (selv om det ellers er et fint navn). Jeg blir veldig, veldig glad for gode forslag! Anonymous poster hash: f6746...287 hmm Einar Tore Balder Brage Magne Torgeir Torstein Torbjørn Atle Asle Ja noen forslag til norske navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Del Skrevet 16. februar 2014 Børge, Sondre, Snorre, Sjur, Øystein, Torkild, Tolleiv, Eilif, Brage, Karsten, Njål, Sverre, Sivert Anonymous poster hash: ff403...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 16. februar 2014 #6 Del Skrevet 16. februar 2014 Vegard, Marius, Mattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Del Skrevet 16. februar 2014 Even Anonymous poster hash: 4f938...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Del Skrevet 16. februar 2014 Sverre, Vegard, Sondre, Snorre? Gode, gamle, staute norske navn, såpass vanlige at det neppe er så utfordrende for gutten i oppveksten og meg bekjent verken krydder eller sykdommer. Snorre er kanskje det "særeste", uten å være veldig rart. Sverre Magnus heter minstemann hos kronprinsparet, Sondre kjenner jeg bare hyggelige folk som heter og Vegard er helt upåfallende. Jeg hadde ikke gått for det aller sjeldneste navnet, men det virker det heller ikke som dere styrer mot. Klassiske, nordiske navn er stort sett fine. Anonymous poster hash: 840fc...5e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 16. februar 2014 #9 Del Skrevet 16. februar 2014 Aslak, Vemund, Olav, Sverre, Thorbjørn, Torstein, Tormod, Tarjei, Eirik, Sindre, Harald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 16. februar 2014 #10 Del Skrevet 16. februar 2014 Olaf Olav Sverre Sondre Ask Birk Torstein Bjørn Håkon Harald Marius Vegard Atle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #11 Del Skrevet 16. februar 2014 Gaute, Bjørnar, Sverre, Eskil Anonymous poster hash: ce451...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #12 Del Skrevet 16. februar 2014 Vinjar, Olav, Geir, Jostein, Audun, Bård, Trond, Lavrans, Osvald, Hjalmar, Loke, Odin, Brage, Vebjørn, Birk Anonymous poster hash: ff403...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #13 Del Skrevet 16. februar 2014 Olve Torarin Njål Njård Torje Torjus Torgils Anonymous poster hash: 6cc3e...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #14 Del Skrevet 16. februar 2014 Brage! Anonymous poster hash: 47cc0...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nada Skrevet 16. februar 2014 #15 Del Skrevet 16. februar 2014 Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #16 Del Skrevet 16. februar 2014 EirikAnonymous poster hash: 1a66a...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenvims Skrevet 16. februar 2014 #17 Del Skrevet 16. februar 2014 Vår gutt heter Berge Ikke så vanlig, men et godt norsk navn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #18 Del Skrevet 16. februar 2014 Runar Odin Vinjar Bjørnar Brynjar Brage Jaran Eirik Håkon Anonymous poster hash: 3921e...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 16. februar 2014 #19 Del Skrevet 16. februar 2014 Varg Trygve Ravn Amund Espen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #20 Del Skrevet 16. februar 2014 Syns du vi har kommet med noen gode forslag TS? *spent* Anonymous poster hash: ff403...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå