AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Jeg og sambo passer utrolig godt sammen. Vi har felles interesser, samme humor, samme ønsker i livet og støtter hverandre fullt ut. Men i det siste har jeg lagt merke til at vi har fåt oss rutiner i senga. Vi gjør stort sett det samme hver gang vi har sex. Og etter at jeg la merke til dette klarer jeg ikke å slutte å tenke på det! Vi er 20 og 21 år gamle. Jeg føler virkelig ikke at et så ungt par burde ha sånne rutiner. Jeg kjeder meg nesten når vi har sex, jeg bytter posisjon før han sier noe fordi jeg vet vi skal bytte nå. Vi har vært sammen i 3 år. Er det noen som har det som oss? Og kan dere som har opplevd dette dele litt tips og triks? Anonymous poster hash: 237b6...5bc
Gjest Coolaid Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Hva med å gjøre noe totalt uventet? Bestem deg på forhånd og stikk en finger i rumpa hans når han minst venter det, da blir det liv i leiren !
harefrkh Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 (endret) Hva med å gjøre noe totalt uventet? Bestem deg på forhånd og stikk en finger i rumpa hans når han minst venter det, da blir det liv i leiren ! Endret 16. februar 2014 av harefrkh
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Del litt fantasier tenker jeg. Og spinn disse fanasiene videre frem til noe som tenner dere begge grundig. Snakk med hverandre om det som tenner hver enkelt av dere. Lek frem ting dere lenge har hatt lyst til å prøve, men ikke har fortalt hverandre fordi det har 'druknet' litt i hverdager og rutiner.
Havbris Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Forfør han på andre steder enn senga - kjøkken, badet etc. Her må du ta innersvingen på han og overraske.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Jeg og samboeren blir begge 20 år i år, og vi har det akkurat likt. Kjeder meg når vi har sex, lyster på noe nytt eller annet. Når jeg spør om vi ikke skal gjøre noe annet spør han "hva da?", og hvis jeg spør om det ikke er noe han vil gjøre, så spør han om hvorfor vi ikke kan gjøre som vi pleier, siden vi vet det funker.... Anonymous poster hash: a2ede...228
Gjest Offensive Pie Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Jeg synes det er litt fint med slike rutiner, jeg. Vi vet hva som fungerer for oss, og det blir ofte mye av det samme - fordi vi vet at det fungerer for oss. Variasjon er fint innimellom, men det er ingenting galt med å ha en velfungerende rutine.
Havbris Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Jeg og samboeren blir begge 20 år i år, og vi har det akkurat likt. Kjeder meg når vi har sex, lyster på noe nytt eller annet. Når jeg spør om vi ikke skal gjøre noe annet spør han "hva da?", og hvis jeg spør om det ikke er noe han vil gjøre, så spør han om hvorfor vi ikke kan gjøre som vi pleier, siden vi vet det funker.... Anonymous poster hash: a2ede...228 Da tar du styring og prøver det du har lyst til, og du skal se han blir positivt overrasket!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå