Gå til innhold

Er jeg for tynn?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Veier fortiden 45-46 kg og er cirka 162-164 cm høy. Syns selv jeg ser helt vanlig ut i speilet.

Anonymous poster hash: 1e7e5...8d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spiseforstyrrelse?

Anonymous poster hash: be470...5a2
Gjest Chloe87
Skrevet (endret)

Ja..(Du er for tynn).

Endret av Chloe87
Skrevet

Hvor gammel er du? Hvordan spiser du?

Anonymous poster hash: f301b...bbf
  • Liker 1
Skrevet

For tynn.. Hva er det du innbiller deg? Du er jo veldig lav så vekten din er nok passe eller litt i overkant.

Anonymous poster hash: 923da...d03
  • Liker 4
Skrevet

Det er nok veldig individuelt, og kommer også an på om man er trent eller utrent, samt hvor fettet ligger på kroppen.. Jeg er 163cm og veide en stund 47kg etter sykdom (noen kg. mer nå), og syns selv jeg så veldig bra ut. Andre kommenterte dog at jeg så veldig tynn og skrantete ut... ;). Tror det viktigste er hvordan du føler deg, og at du får i deg nok næring. Noen er slanke, sånn er det bare! :)

Anonymous poster hash: 30f98...e50
Skrevet

Om du har nok energi, spiser sunt og føler deg sunn og frisk ville jeg ikke vært bekymret. Vi er alle forskjellige. Jeg er 165 høy og veier mellom 58-62kg. Kommer ann på når i mnd du snakker med meg!

Om du er bekymret snakk med legen din.

Skrevet

Lav. Ikke veldig lav.

Skrevet

jeg veier 60 og er 175... er jeg for tynn og da? i følge meg er magen min full av flesk.

Anonymous poster hash: c0937...33c
Skrevet

Kanskje du er tynnfeit. Det er faktisk noe i dag som heter skjult overvekt. Du kan se veldig tynn ut, men når du tar en bodyscan for å måle fettmasse har du mye fett kombinert med null muskler.

Vekt og høyde har forøvrig meget lite å si når det kommer til en bedømming om noen er tynne eller feite. I dag vet man at muskler veier mye mer en fett. Selv veier jeg 50-52 kilo og er 167 høy. Jeg er tynnfeit og ser dvask og utrent ut. Ingen ville sett på meg å spurt om jeg hadde spiseforstyrrelse.

• Liker 3
Skrevet

For tynn.. Hva er det du innbiller deg? Du er jo veldig lav så vekten din er nok passe eller litt i overkant.

Det er ikke nødvendig å fremstille seg som dum, om du ikke kan noe for det forstår jeg at du bruker AB.

Anonymous poster hash: be470...5a2

• Liker 2
Skrevet

Det er umulig å vite uten å se bilde av deg og vite fett%

Anonymous poster hash: 98917...de7
Skrevet

Selv er jeg litt kortere enn deg (160 cm), og for ikke så lenge siden veide jeg alt fra 46-48 kg. Da sa andre at jeg så litt for tynn ut, og av og til når jeg så meg i speilet syntes jeg også det selv, kom litt an på dagsformen. Jeg hadde greit med energi, men følte ikke jeg fikk så mye ut av treningen osv. Jeg spiste en del mer, og gikk litt opp i vekt. Nå veier jeg 50-52 kg, og føler meg MYE bedre. Kjenner jeg har energi til å gjøre alt jeg har lyst til, ser friskere og gladere ut i ansiktet (blant annet moren min har kommentert dette), og jeg merker framgang under trening. Så jeg var nok litt for tynn før, men det er jo selvfølgelig veldig individuelt hvilken vekt som er "riktig", så det er vanskelig for andre her inne å si bestemt om du er for tynn eller ikke.

Anonymous poster hash: a0bdf...73a
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje du er tynnfeit. Det er faktisk noe i dag som heter skjult overvekt. Du kan se veldig tynn ut, men når du tar en bodyscan for å måle fettmasse har du mye fett kombinert med null muskler.

Vekt og høyde har forøvrig meget lite å si når det kommer til en bedømming om noen er tynne eller feite. I dag vet man at muskler veier mye mer en fett. Selv veier jeg 50-52 kilo og er 167 høy. Jeg er tynnfeit og ser dvask og utrent ut. Ingen ville sett på meg å spurt om jeg hadde spiseforstyrrelse.

Same...er 175 cm og 66 kg. Tynnfeit for the moment, men aspirerende reell feit om ting ikke forandrer seg.

Anonymous poster hash: f301b...bbf

Skrevet

Ser normalvektig ut i speilet på badet mitt, men i butikkvinduer og butikkspeil\prøverom ser jeg veldig tynn ut. Blir forvirret av dette. Vet ikke fettprosenten min, men er ikke særlig dvask, har liksom ikke mye fett på kroppen, men trener ikke mye sterk, mest cardio.

Skrevet

Først sier du at jeg er for tynn, for så å skrive at jeg veier litt i overkant? Kanskje lurt å bestemme seg før en skriver et innlegg?

Skrevet

Det er vedlig lite vekt for den høyden. Jeg er like høy og når jeg var nede i 45 kilo, så ble det satt full alarm rundt meg. Selv så jeg ikke at jeg var sykelig tynn, men de rundt meg ble vettaskremte. Så jo i ettertid at jeg hadde en ganske skrudd syn på dette med vekt og mat.

Anonymous poster hash: d2eb9...37e
Skrevet

Ser normalvektig ut i speilet på badet mitt, men i butikkvinduer og butikkspeil\prøverom ser jeg veldig tynn ut. Blir forvirret av dette. Vet ikke fettprosenten min, men er ikke særlig dvask, har liksom ikke mye fett på kroppen, men trener ikke mye sterk, mest cardio.

Styrke mente jeg å skrive, gikk litt fort i svingene.

Gjest Belle âme
Skrevet

Overkant? Så du meiner at ho bør veie mindre?

Vekta er lav men ikkje veldig lav.

Skrevet

Det er vedlig lite vekt for den høyden. Jeg er like høy og når jeg var nede i 45 kilo, så ble det satt full alarm rundt meg. Selv så jeg ikke at jeg var sykelig tynn, men de rundt meg ble vettaskremte. Så jo i ettertid at jeg hadde en ganske skrudd syn på dette med vekt og mat.

Anonymous poster hash: d2eb9...37e

Jeg vil ikke si at jeg ser sykelig tynn ut, men jeg er nok veldig tynn i andres øyne. Ser ofte at jeg får blikk fra andre de gangene jeg ikke klarer å spise så mye og et par som kommenterer at jeg er veldig tynn. At jeg er spiseforstyrret, stemmer nok ikke, selv om jeg kanskje er litt påpasselig med hva jeg spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...