Gå til innhold

Blir oppgitt av folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner meg ikke på noen av damene som skriver på kg.

De som plutselig skriver sånn som: "menn er generelt for snille" for meg osv.

Kødder du?

Er ikke det en god ting?

Dere vil ikke ha noen slemme menn, men heller ikke så veldig snille?

Er jo helt håpløst.

Problemet med mennesker i dag.

Ingen vet egentlig hva de virkelig vil ha...

Anonymous poster hash: d4585...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler om en balanse mellom selvrespekt/respekt for andre, og oppofrelse kontra å ta vare på seg selv og sette grenser.



Anonymous poster hash: ff637...258
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan blir for mye av det gode også for noen vil jeg tro. Selv er jeg fornøyd med en veldig snill samboer, har vært med drittsekker og "mellomting" folk...men er nok av den sjeldne rasen som liker de snille og gode :)



Anonymous poster hash: 61adc...114
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg vil ha en snill mann :) Drittsekker styrer jeg unna. Men han må ikke bli dumsnill for da er det lett å utnytte han . Men en fin balansegang er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være snill og god, men samtidig sette grenser og si meningene sine.. Ikke være redd for meg.. Må ha en som kan sette meg på plass.. Hihihi, har det beste forholdet nå 😄 Håper vi varer livet ut

Anonymous poster hash: 096b2...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Forskjell på en snill mann med bein i nesa som har egne meninger og står for det han sier og ikke lar seg herse med og en snill mann som er tøffel som aldri har egne meninger og som gjør alt dama sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, langt de fleste kvinner foretrekker snille menn, selv om mange gir uttrykk for at de ikke liker "for snille" menn. "For snill", betyr nok som oftest bare at personen ikke yter motstand eller står opp for seg selv og egne meninger what so ever. Det er forskjell på å være selvutslettende og raus.



Anonymous poster hash: e8fb2...d29
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg vil heller ha en snill mann enn det motsatte. Men jeg vil også ha en mann som er jevnbyrdig i diskusjoner og ikke jatter med bare fordi han ikke tør si meningen sin, slik at jeg ender med å bestemme alt. Som med alt annet har det med balanse å gjøre.

Siden jeg til tider har (litt for) bestemte meninger så er det greit å vite at den jeg er sammen med også er i stand til å si klart fra hva han vil og mener. Et forhold som er basert på bare den ene partens premisser vil aldri være bra i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha, og har, en snill kjæreste. Men ingen tøffel.

Er vel kanskje der det ligger for en del når de sier at enkelte er "for snille" at de er helt tøfler uten egne meninger eller selvstendinge tanker...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en snill mann :) Drittsekker styrer jeg unna. Men han må ikke bli dumsnill for da er det lett å utnytte han . Men en fin balansegang er bra :)

Om du fant ut han var dumsnill så er det din reaksjon å utnytte han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Om du fant ut han var dumsnill så er det din reaksjon å utnytte han.

Nei ikke jeg, men det KAN være lettere å utnytte slike menn. Tenker jo selvsagt ikke på at jeg ville gjort det :) For det ville jeg ikke gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke jeg, men det KAN være lettere å utnytte slike menn. Tenker jo selvsagt ikke på at jeg ville gjort det :) For det ville jeg ikke gjort :)

Men siden du sier du ikke kunne tenke deg en du kaller dumsnill, hva er da problemet. Du vil jo ikke utnytte ham sier du. Skulle vert rygg hos deg han da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså er du for snill så utnytter jo kvinnfolk deg. Tøffel kalles det. Men kvinner er rare fordi det er liksom stress å balansere alt dette opp mot hverandre. Som når jeg blir kalt tøffel fordi jeg gir opp fotballkamp til fordel for en eller annen tilstelning med dama. Man kan bli paranoid av sånt til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem kaller deg tøffel, dama eller kompisene? Å være for snill i betydning dumsnill og viljeløs, er noe helt annet enn å droppe en fotballkamp.

Anonymous poster hash: e8fb2...d29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Men siden du sier du ikke kunne tenke deg en du kaller dumsnill, hva er da problemet. Du vil jo ikke utnytte ham sier du. Skulle vert rygg hos deg han da ?

Fordi jeg liker menn med egne meninger. Ellers kan jeg jo aldri vite om det han sier er fakta eller bare løgn for å sleike meg oppetter ryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Altså er du for snill så utnytter jo kvinnfolk deg. Tøffel kalles det. Men kvinner er rare fordi det er liksom stress å balansere alt dette opp mot hverandre. Som når jeg blir kalt tøffel fordi jeg gir opp fotballkamp til fordel for en eller annen tilstelning med dama. Man kan bli paranoid av sånt til slutt.

Ja, det gjelder å finne balansegangen der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg liker menn med egne meninger. Ellers kan jeg jo aldri vite om det han sier er fakta eller bare løgn for å sleike meg oppetter ryggen

Det var noe slikt jeg trodde. oK svar det, hvorfor sa du ikke alt det med en gang ? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på noen av damene som skriver på kg.

De som plutselig skriver sånn som: "menn er generelt for snille" for meg osv.

Kødder du?

Er ikke det en god ting?

Dere vil ikke ha noen slemme menn, men heller ikke så veldig snille?

Er jo helt håpløst.

Problemet med mennesker i dag.

Ingen vet egentlig hva de virkelig vil ha...

Anonymous poster hash: d4585...9b5

Tror heller det dreier seg om dårlig definering, tipper det de egentlig mener er at de ikke vil ha noen som er selvutslettende.

Tror måten man tenker om uenighet her i landet også spiller inn. Mange har altfor lett å tenke at man er "slem" eller "vrang" om man er uenig, og ytrer synspunkter som går på tvers av mennesker man omgås har. Er man stort sett enig, ofte, defineres man som "snill". Er man enig hele tiden defineres man som "for snill".

Den typen uenighetsangst som vi sliter litt med her i landet, er en kulturbagasje vi godt kan kvitte oss med. Janteloven kan man godt ta med seg i samma rennet.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...