Gå til innhold

Hvor lenge varer en åpnet snusboks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snuser ikke til vanlig, men nå er det så mye skolearbeid at jeg snuser litt for å slappe totalt av.. det blir kanskje 1-2 snuser om dagen. Så da lurer jeg på hvor lenge en åpnet snusboks holder seg? Og er det lurt å ha den i kjøleskap, etter at den er åpnet, fordi den skal holde seg lengre?

Og vær så snill, ikke begynn med "Slutt å snus, det er ikke sunt" blabla, for det var ikke det jeg ville vite.

Anonymous poster hash: 241ed...496
Skrevet

bra du er flink å snuse så lite! for meg varer en snusboks i 1-3 dager, komer helt an på dagen og hva jeg gjør. Men om du snuser 1-2 om dagen vil den nok holde i 2 uker ca, og best om den er i kjøleskap ja! :)

Skrevet

Dårlig i den forstand tar det nok langlang tid før den blir, men tørr derimot tar jo ikke så lang tid før den blir, og dermed ikke like god å ha under leppa lenger.

Skrevet

bra du er flink å snuse så lite! for meg varer en snusboks i 1-3 dager, komer helt an på dagen og hva jeg gjør. Men om du snuser 1-2 om dagen vil den nok holde i 2 uker ca, og best om den er i kjøleskap ja! :)

Ts spør nok om holdbarheten på produktet, ikke hvor lenge man har en snusboks om man snuser to for dagen.

Snus har lang holdbarhet, det første du merker er at den gjerne vil bli tørrere. Men legg boksen i kjøleskapet, så hjelper det litt. Du trenger ikke å bekymre deg for om den blir gammel om du snuser 2 for dagen.

Anonymous poster hash: 4a221...c77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...