Gå til innhold

Er det greit av meg, en heterofil mann...

Fremhevede innlegg

Skrevet

... å midlertidig skifte fil for Kjetil Jansrud?

Anonymous poster hash: 97a5c...59e
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra. Jeg tror ikke han er videre interessert, såpass realistisk er jeg, men jeg bare føler jeg bør tilby ham ett eller annet jeg også.

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er det samme hva du kaller deg. Skifte midlertidig fil eller bifil...

Skrevet

Jeg tror du må innse at du ikke er heterofil

Anonymous poster hash: 774ae...c61
  • Liker 1
Skrevet

Denne lå egentlig i "Aktuelle saker og politikk", men det blir straks seende litt mer seriøst ut nå som den er flyttet til "Seksualitet".

Men for all del, Heartbeat, hvis Jansrud mot formodning skulle være interessert må du gjerne se på. Og Coolaid på Heartbeat igjen. Min forkjærlighet for store norske idrettsprestasjoner trumfer min heteroseksualitet, selv om jeg er rimelig trygg på begge deler :)

• Liker 1
Skrevet

Knall med menn som er sikre nok i sin egen seksualitet at de ikke freaker ut ved hvert minste blikk på det samme kjønn!

Anonymous poster hash: d6942...b6a
  • Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg vil se på Heartbeat som ser på.... :laugh:

:fnise:

Denne lå egentlig i "Aktuelle saker og politikk", men det blir straks seende litt mer seriøst ut nå som den er flyttet til "Seksualitet".

Men for all del, Heartbeat, hvis Jansrud mot formodning skulle være interessert må du gjerne se på. Og Coolaid på Heartbeat igjen. Min forkjærlighet for store norske idrettsprestasjoner trumfer min heteroseksualitet, selv om jeg er rimelig trygg på begge deler :)

Me like ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...