Gå til innhold

1 år siden jeg mistet mamma.

Diaz

Anbefalte innlegg

Idag er det 1 år siden jeg mistet mamma.

Jeg fant henne hjemme død i sengen sin, hun hadde fatt hjertestans, så det hadde gått på sekunder. Det har vært et vanskelig og tungt år for meg, har vært så mye jeg måtte ordne opp i siden det bare var meg igjen (faren min døde for 20 år siden.)

Både oppryddingen etter henne og salget av boligen var noe av det tøffeste jeg har vært med på, og ved siden av det har ungene sin sorg over sin kjære mommo også vært tung.

Vanskelig å trøste når du selv var på bunn.

Heldigvis har jeg en fantasisk mann som har stått lask og brask ved min siden gjennom hele den vanskelig tiden. Pluss masse venner som passet på at jeg kom meg ut så jeg ikke ble sittende inne og sture.

Den værste tiden er over nå føler jeg, 1 år er gått og vi har vært igjennom alle vanskelige merkedager og høytider. Nå er det på tide og se fremover.

Ikveld skal jeg ha en stille stund på mamma og pappas grav, tenne et lys og plukke en stor bukett liljekonval til dem. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg får vondt i hjertet når jeg leser innlegget ditt!

Min største frykt er å miste mine nærmeste, så jeg kan forstå litt hvordan du har hatt det!

Mange varme tanker til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Jeg føler med deg. Mistet selv min kjære Pappa (uventet hjerteinfarkt, han var bare 60) for bare 2 mnd siden. Det er tungt, men livet må gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for all omtanken og alle :klem: jeg har fått av dere idag.

Har nettopp kommet hjem fra kirkegården, etter en stille stund der. Rart å tenke på at det faktiskt har gått et år siden jeg hørte mammas stemme..

Vel, nå brenner lyset hvertfall og liljekonvallene står fint i vasen, det har nok vært en litt rar dag for meg dette her.

Godt å ha dere på KG sånne dager, her er det jo rom for både alvor og lek. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvilken tung vei du har gått igjennom..

Du har god grunn til å være stolt av deg selv som har taklet dette, og som har kommet deg igjennom året og nå ser lysere på det.

Godt at du har en mann som står på for deg og som støtter deg, det er viktig i en slik vond tid.

Ønsker deg alt godt videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang tusen takk, det varmer å få så mange gode tilbakemeldinger. :)

Var en tur oppe på graven igår også, og så at mange av hennes venner hadde vært der med blomster og lys. Det varmer lagt inn i hjertet og se at så mange bryr seg ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...