AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #21 Skrevet 16. februar 2014 Jeg hadde helt syke, livaktige mareritt på immovane! Anonymous poster hash: 9f508...153 Så livaktige at jeg den dag i dag lurer på om det jeg drømte egentlig hendte... Anonymous poster hash: 9f508...153
2shy Skrevet 16. februar 2014 #22 Skrevet 16. februar 2014 (endret) Ei venninne fikk hallusinasjoner og bør slått ut i 20 timer m imovane. Jeg derimot opplever imovane som det preparatet minst bivirkninger. Alt er individuelt. Endret 16. februar 2014 av 2shy
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #23 Skrevet 16. februar 2014 Kjære deg! Du vil ikke dø :-) Og det er ikke farlig på noen måte! Uff har hatt pilleangst selv, så smiler av innlegget ditt da jeg kjenner igjen hvordan jeg var! Ta det helt med ro! Håper du sover godt. Slitsomt med mangel på søvn. Anonymous poster hash: 0fc9a...f88
Stormborn Skrevet 16. februar 2014 #24 Skrevet 16. februar 2014 Jeg merka ikkeno når jeg tok Imovane... Skulle ta 1 tablett, men tok hvertfall 3 for at det skulle virke! Dør gjør du ikke, men hvis du freaker såpass av å ta en reseptbelagt medisin må du aldri finne på å røre sterkere ting, for gjør du det med den "innstillingen" går det dårlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå