AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Dere som driver med nett dating: Jeg har fått høre at det er helt normalt å snakke masse over telefonen før man går på første date? Så da er mitt spørsmål, når er det greit å spørre om man skal ringes? Skal man skrive sammen i noen måneder før man ringes? Og er det bare å kjøre på og spørre om jeg kan få nummeret hans?Helt ny på dette, Hehe Anonymous poster hash: 50482...db2
Cascade Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Hva der er normalt varierer vel ganske mye, noen møtes etter kort tid, andre skriver sammen masse osv, du får følge din intuition og føle deg frem til det du føler.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Jeg og kjæresten møttes over nett, vi skreiv bare meldinger med hværandre vi og hadde bare hatt kontakt over melding i 6 dager før vi møttes! Mens andre kan bruke månder på å møtes. Folk er forskjellinge. Men et tips (litt utenfor tema) er å møtes tidlig, ikke mye vits i å bruke mange månder på en person som det kanskje ikke blir noe med;)Anonymous poster hash: 61b68...a9e 1
LexSuperior Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 (endret) Jeg har ikke snakket på telefonen først. Er ikke veldig erfaren på det, men jeg synes det virker mest normalt å bare melde litt. Først skriver man jo bare for å bli kjent, så spør man kanskje om nummer o.l for å avtale å treffes eller gjøre det litt mer personlig:) Er forresten enig i at det er lurt å treffes tidlig. Endret 16. februar 2014 av LexSuperior
Teeny Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Jeg og mannen møttes på nettet. Vi skrev meldinger til hverandre i et par dager før vi hadde skype samtale. Vi møttes 1,5 uker senere og måtte begge reise er stykke for å møtes. Han er fra utlandet. Vi tenkte også det var lurt å treffes raskt for å se om det virkelig var bra kjemi mellom oss og det var det
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Snakket med min i en uke før vi trefftes. Vi tilbrakte da 5 døgn sammen. Anonymous poster hash: ef15e...3a7
Sarianne Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Tror det kan være greit å møtes ganske raskt, cyber kjemi trenger ikke bety at man har kjemi i "virkeligheten". Så noen meldinger frem og tilbake er greit..
Gjest Soley Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Dere som driver med nett dating: Jeg har fått høre at det er helt normalt å snakke masse over telefonen før man går på første date? Så da er mitt spørsmål, når er det greit å spørre om man skal ringes? Skal man skrive sammen i noen måneder før man ringes? Og er det bare å kjøre på og spørre om jeg kan få nummeret hans?Helt ny på dette, Hehe Anonymous poster hash: 50482...db2 Nei du bør skrive mye med han/hun du føler kan bli noe med... altså jeg snakket masse med hun jeg datet, før vi møttes, vi snapchata masse, altså i 2 uker... før vi endelig møttes og ga nummeret mitt til henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå