AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Holder på med en svært god mann. Vi har utviklet et fantastisk forhold og er på god vei til å bli kjærester. Saken er, i mitt forrige forhold så var min (eks)kjæreste veldig på dette med å drikke seg full. Han var utro flere ganger. Dette henger veldig igjen. Jeg blir veldig fort nervøs og redd når han skal ut på byen.. Vet at jeg ikke skal tro at "alle" er like.. men det er veldig tøft En annen ting også.. Jeg synes det er så dumt at han liker alle bildene til ei jente på instagram. Hun er veldig flott og jeg merker jeg blir veldig sjalu :/ Føler han har veldig "roen" på meg, og at han ikke stresser med meg på samme måte jeg stresser med meg.. Anonymous poster hash: e2337...d4d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 For alt du vet så kan jenta være en venninne. Du får snakke med han om det plager deg. Anonymous poster hash: 7fe18...9ff
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 For alt du vet så kan jenta være en venninne. Du får snakke med han om det plager deg. Anonymous poster hash: 7fe18...9ff De er ikke venninner i den forstand at de er med hverandre.. synes det er ubehagelig at han liker bilder av henne direkte.. Synes også det er vondt at jeg har så lite "tillit" til han når han skal ut.. Er som om hjernen min er innstilt på at når man skal ut så er man utro. Ordet "sprit" liker jeg heller ikke.. Anonymous poster hash: e2337...d4d
Nettinettet Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 De er ikke venninner i den forstand at de er med hverandre.. synes det er ubehagelig at han liker bilder av henne direkte.. Synes også det er vondt at jeg har så lite "tillit" til han når han skal ut.. Er som om hjernen min er innstilt på at når man skal ut så er man utro. Ordet "sprit" liker jeg heller ikke.. Anonymous poster hash: e2337...d4d Her må du rett og slett bare bestemme deg for å ikke byr deg om det. I tillegg så bør du bruke litt energi på å få han til å ikke være så trygg på deg som han er. Med det så mener jeg ikke at du skal prøve å gjøre han sjalu ved å like andre mannfolk sine bilder osv (for slike ting får bare menn mindre intressert og ikke mer...) Nei det du skal gjøre er å ha det bra med deg selv og ikke bry deg om hva han gjør. Det er ikke noe du kan få gjort noe med uansett, og hvis han liker å klikke på andre jenters bilder så er jo det hans greie.. du skal finne ut om han er noe for deg, og du skal bruke tiden din på å ha det bra også uten han. Når han skal ut på byen f.eks.. hva gjør du da??
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Sikker på at du er klar for forhold igjen? Virker som om du burde vente litt. Anonymous poster hash: ba659...c65 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Holder på med en svært god mann. Vi har utviklet et fantastisk forhold og er på god vei til å bli kjærester. Saken er, i mitt forrige forhold så var min (eks)kjæreste veldig på dette med å drikke seg full. Han var utro flere ganger. Dette henger veldig igjen. Jeg blir veldig fort nervøs og redd når han skal ut på byen.. Vet at jeg ikke skal tro at "alle" er like.. men det er veldig tøft En annen ting også.. Jeg synes det er så dumt at han liker alle bildene til ei jente på instagram. Hun er veldig flott og jeg merker jeg blir veldig sjalu :/ Føler han har veldig "roen" på meg, og at han ikke stresser med meg på samme måte jeg stresser med meg.. Anonymous poster hash: e2337...d4d Tja, jeg tror: next. Det er bedre å vente på de som blir så oppslukt at de driter i andre damer. Anonymous poster hash: 5486f...58a 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Her må du rett og slett bare bestemme deg for å ikke byr deg om det. I tillegg så bør du bruke litt energi på å få han til å ikke være så trygg på deg som han er. Med det så mener jeg ikke at du skal prøve å gjøre han sjalu ved å like andre mannfolk sine bilder osv (for slike ting får bare menn mindre intressert og ikke mer...) Nei det du skal gjøre er å ha det bra med deg selv og ikke bry deg om hva han gjør. Det er ikke noe du kan få gjort noe med uansett, og hvis han liker å klikke på andre jenters bilder så er jo det hans greie.. du skal finne ut om han er noe for deg, og du skal bruke tiden din på å ha det bra også uten han. Når han skal ut på byen f.eks.. hva gjør du da?? Vi bor i hver vår by, så vi er ikke så ofte ute sammen. Jeg har bare vært vitne til så utrolig mye utroskap på byen av våre bekjente, så er nok derfor jeg er litt skremt også.. får skikkelig vondt i magen og han hører nok at jeg blir "småskuffa" når han skal ut.. Vil jo ikke ha det slik mellom oss!! Kan det være en ide at jeg trekker meg litt unna, slik at han savner meg litt? Tenker at jeg har gjort meg veldig tilgjengelig for han hele tiden.. føler han ikke er så sjalu hvis jeg er med andre :/ Anonymous poster hash: e2337...d4d
Nettinettet Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Vi bor i hver vår by, så vi er ikke så ofte ute sammen. Jeg har bare vært vitne til så utrolig mye utroskap på byen av våre bekjente, så er nok derfor jeg er litt skremt også.. får skikkelig vondt i magen og han hører nok at jeg blir "småskuffa" når han skal ut.. Vil jo ikke ha det slik mellom oss!! Kan det være en ide at jeg trekker meg litt unna, slik at han savner meg litt? Tenker at jeg har gjort meg veldig tilgjengelig for han hele tiden.. føler han ikke er så sjalu hvis jeg er med andre :/ Anonymous poster hash: e2337...d4d Ingen mann vil ha en dame som tenker negativt om han, og som blir sur når han skal ut. Han vil ha ei som sier "Åh kos deg kjempe masse! Selv skal jeg på konsert i kveld og så blir det nok litt vin ute etterpå.. kjekt!" Skjønner du hva jeg mener??
Nettinettet Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Hvis han ikke ser noe verdi i deg, nytter det ikke å trekke seg unna.. du må først få han til å se hva du er verdt, og såååå kan du la han få savne deg litt..
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Hvis han ikke ser noe verdi i deg, nytter det ikke å trekke seg unna.. du må først få han til å se hva du er verdt, og såååå kan du la han få savne deg litt.. Hvordan få han vil å se hva jeg er verdt da? vanskelig med avstandsforhold.. nytt for meg dette her. noen tips? Anonymous poster hash: e2337...d4d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Vi bor i hver vår by, så vi er ikke så ofte ute sammen. Jeg har bare vært vitne til så utrolig mye utroskap på byen av våre bekjente, så er nok derfor jeg er litt skremt også.. får skikkelig vondt i magen og han hører nok at jeg blir "småskuffa" når han skal ut.. Vil jo ikke ha det slik mellom oss!! Kan det være en ide at jeg trekker meg litt unna, slik at han savner meg litt? Tenker at jeg har gjort meg veldig tilgjengelig for han hele tiden.. føler han ikke er så sjalu hvis jeg er med andre :/ Anonymous poster hash: e2337...d4d Vennligst ikke tro at sjalusi betyr kjærlighet. Man kan godt være forelsket eller elske noen uten å være sjalu. Anonymous poster hash: ba659...c65 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Anonymous poster hash: e2337...d4d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 TS. Du må slappe av. Ikke bra forhistorie, men vær positiv. Ikke alle menn er utro idioter vet du :-) Lykke til.Anonymous poster hash: 161e7...b3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå