Gå til innhold

Skottland - noen som er kjent?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Skal til Skottland (Edinburgh) i sommer og skal bestille hotell.

Har aldri vært der før, så lurer litt på hvor steder ligger i avstand til sentrum. Jeg finner områder som: Leith, Haymarket, Old Town, New Town, Merchiston, Morningside og Murrayfield.

Vi vurderer også å overnatte på et slott i noen netter, men vi vil ikke at dette skal være så langt unna der vi eventuelt bestiller hotell (hotellet trenger ikke være i sentrum, men ikke så langt unna.)

Så om noen har tips, tar jeg gjerne imot!:)

Anonymous poster hash: c3f5a...013
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med dere telt, så kan dere sove utenfor slottene:)

Anonymous poster hash: 8b810...4d7
Skrevet

Funnet ut hvor dere skal bo?

Anonymous poster hash: 8b810...4d7
Skrevet

Nei, dessverre.

Anonymous poster hash: c3f5a...013
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg når det gjelder slott, men i Edinburgh anbefaler jeg Premier Inn i Princes Street. Veldig sentralt, og enkel men god standard. Jeg var veldig fornøyd, og jeg er relativt kresen på hoteller (velger som regel 4-stjerners). Princes Street er forresten en stor handlegate med utsikt til slottet og ligger i bydelen New Town, og det tar bare noen minutter å gå til Old Town. Da vi bestilte, var det mye billigere å bestille via Booking.com enn Premier Inn-nettsiden, så sammenlign prisene for datoene deres på f.eks. Booking.com, Hotels.com, Expedia.com og Venere.com.

Skrevet

Vi har bodd på Premier Inn på Lauriston place. Det er kort vei til the haymarket, og til sentrum. Vi gikk overalt.

Veldig fornøyd med hotellet også.

Skrevet

Ibis hotel city centre er også bra. Billig er det også. Veldig sentralt,kort avstand til det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...