AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Han jeg holder på med kommer veldig fort når vi har sex. Vi har ikke hatt sex så mange ganger, men nok til at jeg skjønner at dette er et lite mønster. Jeg har aldri vært borti noen som kommer så fort og lurer litt på tips og triks her da. Han er kjempeflink med alt ellers og jeg skjønner at jeg kanskje bør justere meg litt her, men jeg vet ikke helt hvordan. Tidligere har jeg blitt fryktelig utålmodig av lange forspill, men her blir jo det bare dumt. Eller er det kanskje sånn at han vil holde seg litt lenger hvis vi ikke drøyer så mye også?Anonymous poster hash: f6727...c62
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Han jeg holder på med kommer veldig fort når vi har sex. Vi har ikke hatt sex så mange ganger, men nok til at jeg skjønner at dette er et lite mønster. Jeg har aldri vært borti noen som kommer så fort og lurer litt på tips og triks her da. Han er kjempeflink med alt ellers og jeg skjønner at jeg kanskje bør justere meg litt her, men jeg vet ikke helt hvordan. Tidligere har jeg blitt fryktelig utålmodig av lange forspill, men her blir jo det bare dumt. Eller er det kanskje sånn at han vil holde seg litt lenger hvis vi ikke drøyer så mye også?Anonymous poster hash: f6727...c62 Forståelig hvorfor han gjør forspillene så lange, da. Start og stopp-teknikken. Få han til å tenke på noe annet en stund. Anonymous poster hash: ec589...38b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Forståelig hvorfor han gjør forspillene så lange, da. Start og stopp-teknikken. Få han til å tenke på noe annet en stund. Anonymous poster hash: ec589...38b Så de bør være lange..? Åh, jeg har så lite lyst til å nevne det for han så jeg prøver å la han finne litt ut av dette selv. Går det an å si noe om det på en "fin" måte? TSAnonymous poster hash: f6727...c62
Gjest Coolaid Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Det viktigste er at han slapper av og ikke bekymrer seg. Noe som han garantert gjør og som mest sannsynlig er roten tiil problemet. Hva med en annen tilnærming, at du signaliserer at det er greit at han kommer og at det ikke gjør noe? Kanskje ta hånd om hans behov først og sørge for en utløsning. Så tar dere en runde til som passer deg bedre? Da vil han mest sannsynlig slappe mer av og holde ut lenger. Etter hvert som tiden går ved gjentatte samleier vil han faktisk slappe av mye mer og ikke bekymre seg. Det viktigste er at han ikke opplever press. Og så er det noen praktiske ting som han og dere kan gjøre: - Han: Trene knipemusklene sine. Det kan han gjøre ved at han legger et lite håndkle over penis når han er stiv og øver på og "heve" penis med håndkle på. Da får han bedre kontroll på musklene sine. Det er de samme musklene han bruker som om han avbryter strålen når han tisser. - Dere: Bruke start/stopp teknikk sammen -, samt legge bort alt stress og prestasjonspress. Les om start/stopp teknikken i denne artikkelen:http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/stopp-start.php
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Det viktigste er at han slapper av og ikke bekymrer seg. Noe som han garantert gjør og som mest sannsynlig er roten tiil problemet. Hva med en annen tilnærming, at du signaliserer at det er greit at han kommer og at det ikke gjør noe? Kanskje ta hånd om hans behov først og sørge for en utløsning. Så tar dere en runde til som passer deg bedre? Da vil han mest sannsynlig slappe mer av og holde ut lenger. Etter hvert som tiden går ved gjentatte samleier vil han faktisk slappe av mye mer og ikke bekymre seg. Det viktigste er at han ikke opplever press. Og så er det noen praktiske ting som han og dere kan gjøre: - Han: Trene knipemusklene sine. Det kan han gjøre ved at han legger et lite håndkle over penis når han er stiv og øver på og "heve" penis med håndkle på. Da får han bedre kontroll på musklene sine. Det er de samme musklene han bruker som om han avbryter strålen når han tisser. - Dere: Bruke start/stopp teknikk sammen -, samt legge bort alt stress og prestasjonspress. Les om start/stopp teknikken i denne artikkelen:http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/stopp-start.php Gah.. Jeg føler at jeg er universets chilleste utad og verdens mest frustrerte innad:s Jeg prøver å la han få ta alt i sitt tempo og for å være helt ærlig så tørr jeg nesten ikke å røre meg for da er det hele over:p Men vi er jo da ikke sammen og jeg lurer litt på om det kanskje vil gå seg til når han blir litt.. Tryggere? Jeg føler ikke helt for å ta dette opp med han nå alt. Da blir han vel mest sannsynlig bare såret og enda mer stresset? Men tusen takk for tipsene. Kanskje jeg bare må smøre meg med tålmodighet og gi han en utløsning først. TSAnonymous poster hash: f6727...c62
Gjest Heartbeat Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 La han gi deg orgasme først da ved bruk av tunge og hender? Eller kan det virke å runke/suge han først, så litt senere ha samleie. Kan hende han holder lengre etter å ha hatt en utløsning
Gjest Coolaid Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Kanskje jeg bare må smøre meg med tålmodighet og gi han en utløsning først. TSAnonymous poster hash: f6727...c62 For hver utløsning går det sikker bedre:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå