Gjest lillelarve Skrevet 17. desember 2014 #341 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Hei! Jeg er "ny" her Ville bare si at du ser smaching ut! Tyder på gode resultater av all treningen din, du er jo kjempeflink! Tusen hjertelig takk!! Jeg er ganske fornøyd med resultatet. Føler meg bedre og ser mer trent ut. Og det slår jo aldri feil Nå er jeg enda en gang blitt forkjøla!! Woho...ho... La oss håpe det ikke varer i fire uker! Hehe. Denne gangen skal jeg faktisk roe ned fremfor å ta en hard treningsøkt når jeg tror jeg er bedre i formen, men egentlig ikke er det. Endret 17. desember 2014 av lillelarve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 17. desember 2014 #342 Del Skrevet 17. desember 2014 Forresten. Den 15. ble det en 55 minutters styrkeøkt for hele kroppen, men fokus på armer og rumpe. Og det svei! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 17. desember 2014 #343 Del Skrevet 17. desember 2014 Jada, nå blir det ny runde med sofa-ligging, film, nesespray og ullsokker. På'n igjen. .... Typisk meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå