Gå til innhold

Hodepine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en plagsom hodepine som gir et vondt klem på 1 sekund hvert 10 sekund, bak i venstre skalledel :( er det vanlig med spenningshodepine? Hjelper ikke å massere i nakken

Anonymous poster hash: 67f69...b03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vanlig som spenningshodepine. Har hatt det noen ganger og det er skikkelig ubehagelig. Det lengste var noen timer en natt. Fikk ikke sove for hver gang jeg ble litt søvnigere så kom smerten igjen.

Anonymous poster hash: d4674...1d8
Skrevet

Nei, føltes ikke helt sånn ut heller i forhold til de spenningshodepinene jeg pleier å ha. Men i og med at det bare er vondt når det trykker hvert 10 sekund skjønner jeg ikke hva det er :/ hatt det i en time og er veldig forstyrrende å ha på jobb.

Skrevet

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg har kronisk spenningshodepine da, altså hele tiden, hver dag, 24/7! Men om det varer lenge ville jeg vurdert en time til lege, evnt fysioterapaut for å se om du har noen spenninger.

Skrevet

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg har kronisk spenningshodepine da, altså hele tiden, hver dag, 24/7! Men om det varer lenge ville jeg vurdert en time til lege, evnt fysioterapaut for å se om du har noen spenninger.

Har vært til fysio og fått konstatert spenninger, men de er da konstante som jeg bruker å massere vekk. Dette forsvinner ikke så blir litt engstelig :P

Skrevet

Jeg hadde kronisk spenningshodepine i mange år, og for meg var det på en måte et trykk i hodet hele tiden. Høres ikke helt ut som det er det du har. Har du hatt det lenge?

Anonymous poster hash: 0ae32...b17
Skrevet

Leamus?

Anonymous poster hash: 51a36...145
Skrevet

Leamus?

Du der sa du noe! Kan man ha såpass langvarig leamus i hodet? Var jo vondt men mer ekkelt vondt enn vondt vondt. Fikk det i hånda senere på dagen og i dag har jeg hatt det på høyre siden av hodet istedet. Er mye stress på jobben om dagen.

Skrevet

Jeg hadde kronisk spenningshodepine i mange år, og for meg var det på en måte et trykk i hodet hele tiden. Høres ikke helt ut som det er det du har. Har du hatt det lenge?

Anonymous poster hash: 0ae32...b17

I går og i dag. Forøvrig slitt med hodepine i mange år men ikke denne "vondt klem hvert 5-10 sekund" typen.

Skrevet

Du der sa du noe! Kan man ha såpass langvarig leamus i hodet? Var jo vondt men mer ekkelt vondt enn vondt vondt. Fikk det i hånda senere på dagen og i dag har jeg hatt det på høyre siden av hodet istedet. Er mye stress på jobben om dagen.

Jeg som foreslo leamus :) Man kan vel ha leamus de rareste steder, og det utløses jo gjerne av stress. Jeg har kronisk hodepine og får innimellom spasmer i nakken (au). Litt som du nevner, bare at det er mer som 1 sekund på og ett av, osv. Tror det meste av rare ting går an :jepp:

Skrevet

Jeg som foreslo leamus :) Man kan vel ha leamus de rareste steder, og det utløses jo gjerne av stress. Jeg har kronisk hodepine og får innimellom spasmer i nakken (au). Litt som du nevner, bare at det er mer som 1 sekund på og ett av, osv. Tror det meste av rare ting går an :jepp:

Takk for svar, er vel noe sånt ja :) betryggende at vi er fler som får ekle symptomer av stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...