Gå til innhold

bi?

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg lurer litt på om jeg er en bi gutt :s men jeg har ikke lyst til å være det! føles så flaut. har bare lyst på dame kjæreste men jeg fantaserer mange ganger om å bli pult av en stor mørk mann :3

what to do? :O

Anonymous poster hash: 683cd...2f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær ærlig med en du vil dele livet ditt med om følelsene dine. Verre er det ikke.

Anonymous poster hash: b4865...0f6
Skrevet

Folk tenner på de utroligste ting. Noen tenner på tanken av å bli voldtatt, andre tenner på sex med samme kjønn, mens andre ikke har noen spesielle fantasier. Det er ikke noe du trenger dele med noen om du ikke ønsker det.

Gjest Coolaid
Skrevet

Godta deg selv som du er, så lenge oppførselen din ikke skader noen andre. Om du syns det er flaut så blås i det. Du kan holde seksualiteten din for deg selv så lenge du ønsker. Det er i hvert fall ikke noe gale å være bi, eller finne ut om man virkelig er det. Og noen fantasier fungerer best som fantasier. Det er det heller ikke noe gale med.

Skrevet (endret)

jeg lurer litt på om jeg er en bi gutt :s men jeg har ikke lyst til å være det! føles så flaut. har bare lyst på dame kjæreste men jeg fantaserer mange ganger om å bli pult av en stor mørk mann :3

what to do? :O

Anonymous poster hash: 683cd...2f1

Ikke noe stress. :) Seksuell tenning kan være litt av hvert, og fantasier trenger ikke bety at man vil leve dem ut i virkeligheten, og uansett så lenge det er mellom samtykkende voksne og ikke skader andre, så er det helt greit.

Endret av Procrastinatra
Skrevet

Jeg har holdt på med en dame i et halvt år, og rotet med en annen dame også.. Har fantasier om å slikke en venninne av meg.. Jeg blir kjempe kåt av tanke på det. Men jeg har vært gift med en mann, og er nå forlovet med en annen mann. Aldri gått ut offentlig med å si at jeg er BI.. Hatt 3 kant med en venninne og en kompis også.. Trenger ikke være bi for å være glad i sex??

Anonymous poster hash: 7f222...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...